Interesserer du dig overhovedet for Touren?


LidtJoker
 Share

Ser du TdF?  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jarvig jeg ved ikke om du er klar over det... jeg gider normalt ikke rette på folk da jeg selv hader det... men det hedder altså etaper med P og ikke B B) du har bare skrevet det så mange gange i de mange spændende tour-tråde og det skærer i øjnene :)

Sorry ved godt det er lidt off topic :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik i skole dengang, hvor læren i dansk spurgte "hvordan synes du selv det skal staves?" og i geografi spurgte "hvor synes du selv det ligger?".

Pladderpædagogi, venstretosser, fjeldræve osv var gældende. Det betød stort set, at jeg INTET fik ud af min folkeskole. Da jeg startede på Universitet stavede jeg stadig så dårligt, at folk troede jeg var ordblind. Men hård træning har da fået mig op på et niveau, hvor det kun er skidt, ikke direkte pinligt. ;)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Nu har intelligens og retstavning intet med hinanden at gøre, så der slap du let jarvig ;)

Men jeg har også selv haft kæmpe problemer med retstavningen, men har arbejdet så meget med den, at jeg nærmest er blevet pendantisk, når det kommer til det, jeg selv skriver. Hvordan andre staver, kommaterer og skriver springer selvfølgelig i øjnene, men er der noget, man kan blive upopulær på, så er det at nævne disse ukorrektheder (som selvfølgelig også er hamrende ligegyldige). Men undgå at se dem, som er de skrevet med flammebogstaver, kan man desværre ikke :)

håber ikke, det her blev alt for off topic...

Link to comment
Share on other sites

Men jeg har også selv haft kæmpe problemer med retstavningen, men har arbejdet så meget med den, at jeg nærmest er blevet pendantisk,

pen'dant -en -er : hængesmykke, øresmykke,; sidestykke (egl om ophængt maleri o.l. der svarer til eller danner modstykke til et andet...

Hæhæ - jesperT - hængesmykket... :lol:

Mon du mener pedantisk? det giver bedre mening ;)

(sagde fluen med ondt i røven)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share