Løg og forbrænding????


maggishness
 Share

Recommended Posts

Min søster har omlagt sin kost efter de danske vægtkonsulenter og er meget glad for det. En ting jeg dor undrer mig over: Deres kostplan har begrænsing på indtaget af løg, og min søster har så fået at vide, at det er fordi løg nedsætter forbrændingen, jeg ville gerne høre, om der er nogen af jer derude der kan be- eller afkræfte det??

Link to comment
Share on other sites

Løg nedsætter forbrændingen......så har man hørt det med. Er det i øvrigt ikke også vægtvogterne (eller er det weight watchers?), der fraråder motion/træning, fordi man kan risikere at tage på ????? :blink:

Problemet er at vægtvogterne og weight watchers har VÆGT-tab (og ikke reduktion af fedtprocenten) som eneste succeskriterie. Man kunne jo skære et ben af - så er man fluks mange kilo kvit....... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Løg nedsætter forbrændingen......så har man hørt det med. Er det i øvrigt ikke også vægtvogterne (eller er det weight watchers?), der fraråder motion/træning, fordi man kan risikere at tage på ????? 

jow og det er ikke det eneste lort de fyrer af. Hvis man vil have hjælp til at omlægge sin kost, hvorfor går man så ikke til en, der er uddannet på området, istedet for nogle tomhjernede fladpander som vægtvogterne ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det nogenlunde pa samme maade som Anders, men man kan ikke se bort fra de resultater de har opnaaet. Almindelige mennesker taber ikke motivationen, naar de hele tiden taber sig, men tager de paa (for eksemepel af motion eller væske) saa er der mange, der falder fra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share