TILBUD


Silenced
 Share

Recommended Posts

Har først set det nu..

Brugsen har tilbud på 8-10% Kød både okse og svin.....3kg for en hund

Kvickly har tilvud.. 1kg svin 8-10% 30kr

Som sagt håber den reklame er iorden.. Synes ikke jeg har set at man ikke må reklamere for det hehe og nej jeg har ikke økonomisk interesse i det .. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Den slags er IKKE i orden... at placere i generelt, da det høre til under kost og kosttilskud :tongue:

Faktisk har vi denne tråd som oftest bruges til ugens tilbud, hvilket jo også er trådens navn :)

Men den er ikke pinned, så af og til falder den lidt ned i dybet.

Ang reglerne for reklame så burde der ikke være så meget at være i tvivl om (hvis man altså læser dem):

7. Det er ikke tilladt at reklamere for produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

mvh

Mod B)

Link to comment
Share on other sites

Slagteren i Rosengårdscenteret (Odense) har fast tilbud på 3 kg. 5 % (eller 6 - kan ikke helt huske det) hakket oksekød for 120 kr. Og det er godt kød! :bigsmile:

Jamen henter du så ikke lige 10 kilo og kommer til Roskilde med dem hehe...

MaxP: Damn havde ikke set den tråd.. :lol: Skal huske at finde den næste gang hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå at det kan være oplagt at købe billigt kød, når pengene er små, men kvaliteten er altså derefter. I hakket kød med en holdbarhed på kun ét døgn i en køledisk er kim-tallet for diverse bakterier ofte en del over grænseværdien, ligeledes er smagen rent ud sagt forfærdelig efter min mening. <_<

Få et tilbud fra en slagter på et storkøb af magert hakket kød i stedet for at nøjes med det der hundeæde der ligger i køledisken. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå at det kan være oplagt at købe billigt kød, når pengene er små, men kvaliteten er altså derefter. I hakket kød med en holdbarhed på kun ét døgn i en køledisk er kim-tallet for diverse bakterier ofte en del over grænseværdien, ligeledes er smagen rent ud sagt forfærdelig efter min mening. <_<

Få et tilbud fra en slagter på et storkøb af magert hakket kød i stedet for at nøjes med det der hundeæde der ligger i køledisken. :)

'Pyt

Hvem har snakket om dagens tilbud... ???? eller holdbar til dagen efter?????

Det her kød kunne holde sig flere dage.. Kan ikke huske hvor mange, da jeg pakkede det ned med det samme..

Og ærlig talt.... Det kød jeg har liggende nu, blev hakket af slagteren mens jeg så på, så hvor gammelt det var ved jeg ikke men jeg tvivler på at det var "for" gammelt..

Jeg ved ikke hvilken forretning du handler i, men de forretninger jeg handler i kan man få slagteren til at lave fars til en mens man venter..

Og så ved jeg ikke engang om der er en slagter i Roskilde mere eller om de er blevet lavet om til pizzariarer allesammen ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share