Hvad ved i om...


Guest DocHolliday
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg er langt fra en potentiel Mr. Fitness deltager, men er blot nysgerrig:

- hvordan bliver man valgt/ stiller man selv op?

- vinder man overhovedet noget udover titelen? (Ikke at det ikke er nok)

Ja, hvad ER det egentlig? Har kun set det én gang på TvDk..

Link to comment
Share on other sites

Hey Doc :)

- hvordan bliver man valgt/ stiller man selv op?
Du melder dig selv til. På selve konkurrencedagen er der forbedømmelse om formiddagen før finalen om aftenen. Der vil der så blive sorteret fra så der kun står 12 i finalen.
- vinder man overhovedet noget udover titelen?

Der er en lille pengepræmie.

Ja, hvad ER det egentlig? Har kun set det én gang på TvDk..

Konkurrencen består af 3 runder. 1. runde er symmetri og tæller 50% af den samlede score. Her vil du blive sammenlignet med de andre atleter. 2. runde er showrunde. Du har 60-90 sek til at vise et show du selv (eller en anden) har koreograferet og valgt musik og kostyme til. Det skal indeholde smidighed, styrke og kondition og showmanship.

3. runde er forhindringsbane. Der gælder det bare om at komme hurtigst igennem og helst ikke begå nogle fejl.

Håber at det var svar nok :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg takker for svaret!

- har "det" overhovedet en hjemmeside?

Kan man evt. finde mere information om det andetsteds? Hvor finder det sted?

Link to comment
Share on other sites

Skal til DM i bodyfitness til oktober sammen med 3 andre MOL-tøzer..

Når tiden nærmer sig, gider du så skrive en tråd om emnet, så vi kan få sted og tidspunkt og komme og heppe på jer :) ?

Selvfølgelig :w00t: indtil videre er vi 4 tøzer og jeg ved også at nogle af drengene skal på scenen. Det hele foregår i Herning d 23. oktober.

Link to comment
Share on other sites

Må man spørge hvem fra mol det er der deltager?? :unsure:

Ja da ;) Af piger kan nævnes flg: Angel, Racermusen, Ann-Britt og undertegnede. Mht. drengene er jeg lidt i tvivl men jeg mener da at både Crawdaddy og Saintpauli er med. Jeg er ikke helt sikker på om der er flere :confused3:

Link to comment
Share on other sites

Må man spørge hvem fra mol det er der deltager??  :unsure:

Ja da ;) Af piger kan nævnes flg: Angel, Racermusen, Ann-Britt og undertegnede. Mht. drengene er jeg lidt i tvivl men jeg mener da at både Crawdaddy og Saintpauli er med. Jeg er ikke helt sikker på om der er flere :confused3:

Ikke flere mig bekendt

Crawdaddy er dog BB'er

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
De har doping kontrol ikke? (er selv clean)

Top 3 i alle kategorier bliver doping testet. Hvis man bliver testet posetiv mister man sin titel og får 2 års karantæne. Surt show for dem som blev taget sidste år :lol: Så kan de lære det :thumb_down:

Hvem blev taget?

Link to comment
Share on other sites

Er der inddelinger i forskellige klasser? (alder/vægt/højde/whatever) ??

Hvor mener I konkurrencen er mindst (hehe :lol: ) - BF eller Mr. Fitness? (hvis ikke det er samme konkurrence).

Hvor "stor" skal man generelt være? - hvad er ideelle mål (ved godt man ikke kan sige det generelt, men altså - hvor stor skal man være i forhold til BB? )

Sådan en forhindrings-bane kan da ikke være noget problem at vinde, når man har trænet på militærets i flere år :devil: hehe - ej just kidding, det er sikkert skide svært at vinde.

Link to comment
Share on other sites

De har doping kontrol ikke? (er selv clean)

Top 3 i alle kategorier bliver doping testet. Hvis man bliver testet posetiv mister man sin titel og får 2 års karantæne. Surt show for dem som blev taget sidste år :lol: Så kan de lære det :thumb_down:

Hvem blev taget?

Mener det var 9 ud af alle testede (vist 17 atleter)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share