ANgående cykel bukser samt cykel computer


Norsk
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.....

Jeg skal ud og købe nogle cykel bukser samt en cykel computer.

Jeg vil max give 1000 kr for det hele.

hvordan er bukserne størrelse i forhold til almindelig bukser.

Hvis jeg bruger 91 eller 88 i bukser og 34 og 33 i cowboy bukser. hvilken størrelse skal man så have i cykel bukser.

Hilsen Christian

Link to comment
Share on other sites

Hvis du finder de rette tilbud kan du få begge få ca 5-600.. Alt efter krav til computeren..

Mht. bukse størrelsen er det lidt svært at svare på da det jo er individuelt.. Jeg bruger 32-33 i bukser og har fornylig købt cykelbukser i en M.

Jeg købte en cykel comp. til 230 kr i mærket Sigma og bukserne fik jeg for 350 kr..

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan være ret svært at forudsige med bukserne - især hvis det er "landevejsbukser", hvor du har to stropper op om skuldrene (imt banebukser uden stropper) - så afhænger det lidt af hvor lang din overkrop er og hvor tykke dine lår er... der er ikke andet end lige at få lov til at prøve et par og se om man stadig kan trække vejret i dem... Jeg har selv købt cykelbukser til priser omkring 250-400kr, så jeg tror ikke du skal være bange for at 1000kr ikke rækker :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share