Er begyndt til fodbold


tlunde
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er for 1 måned siden begyndt til at fodbold på lavere serie plan, efter jeg har været stillesiddende i for lang tid, og jeg ville gerne have noget motion for at tabe mig lidt...

Mit spørgsmål er så:

Hvad er bedst at spise inden og efter mit træningspas? Jeg føler når jeg kommer hjem, at jeg er mega sulten, og at jeg bare skal spise noget, men det skulle jo også gerne være det rigtige...

Nogen der kan hjælpe mig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller selv fodbold og har selv været igang med en periode på 3 måneder hvor jeg har tabt 10-11kilo..

Umiddelbart så ville jeg vælge at have noget grønt liggende... tomater / agurk.. det kan du spise så store mængder som du har lyst

Så ville jeg råde dig at vælge f.eks. cykling til at supplere din træning for at opnå vægttab..

Ved cykling er det muligt at yde i længere tid uden at kroppen bliver belastet hårdt af det..

Hvis du kun træner med cykling, så får du dog ikke den rigtige konditionsmæssige træning..

Umiddelbart er det bedst hvis du indtager noget med en masse protein før du starter træning og helst nogen timer før du går igang..

Det kan være noget æggekage eller noget kød / fisk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share