Varmen = ingen appetit


Jens Stærkjær
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

jeg oplever det samme: når det er så varm kan jeg sgu ikke vælte det ned! De 350 gram pasta i dag føltes som 500...

Drik lidt olivenolie, 30 gram måske, giver 270 kalorier.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nøjagtigt samme problem med at få nok kcal/proteiner ned i denne varme :(

Så er begyndt at drikke en del koldskål og kakao...

Eller evt prøv at lave nogle sandwiches om aftenen, så du har sådan nogle "snacks" du kan spise i løbet af den næste dag. Det er lidt nemmere at klemme det ned hvis man ikke skal have 10 forskellige ting og sager ud af køleren 8 gange om dagen ;)

Evt køb nogle grovboller eller spinatboller hos en bager, og steg noget kød, alt lige fra hakkedrenge til kalkunbryst er perfekt til en sandwich. Det er lidt nemmere at klemme dem ned hvis man bare lige snupper en i køleren :)

Hmm sidder og bliver helt sulten :lol:

Ellers er noget weightgainer jo også en ide til at få lidt flere kcal indenbors ;)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Hvad er problemerne med ikke at kunne få nok at spise ?

Hvorfor kan I ikke klare Jer med mindre ?

Jeg synes næsten ikke at jeg kan spise lidt nok, for at få det sidste fedt på maven til at forsvinde.

For det er nu, at der er brug for strandformen :)

Man forbrænder heller ikke så meget i den varme, da der ikke skal bruges energi til at holde varmen.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa hvad med is her i varmen? der findes massere af forskellige slags yoghurt og mælkeis med ok protein-indhold (det kan man endda spise selvom man er på diæt... hvis man virkelig trænger til kcal kan man jo også ty til flødeis... en rigtig kcal-bombe kunne være iskold cacao med flødeis... begge dele kan købes relativt billigt ;)

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor kan I ikke klare Jer med mindre ?

Ja hvorfor tror du?!?!

Der er ingen grund til at være uforskammet. Henning har en god pointe. En rigtig god pointe, faktisk!

1. Det er IKKE uforskammet, med alt det som Henning læser/har læst på MOL og fitforum er det da nærmest pinligt at det ikke skulle falde ham ind at man fx bulker og/eller har et højt stofskifte. hvorfor kan vi ikke klare os med mindre? Ja fordi som alle og enhver ved er en forudsætning for muskelvækst at man har energien, dvs kalorier, til at opbygge den.

2. Hvordan har han en pointe? Ja, måske til folk der kunne have brug for at cutte lidt, men IKKE om os små spirrevip der mangler en ordenlit omdang masse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er problemerne med ikke at kunne få nok at spise ?
Jeg vil nødig miste noget masse, så jeg ser det som rimeligt vigtigt jeg får mit daglige kcal indtag dækket + lidt ekstra :tongue: Skal jo gerne vokse en smule..
Hvorfor kan I ikke klare Jer med mindre ?

Det samme som evenfor ;)

Jeg synes næsten ikke at jeg kan spise lidt nok, for at få det sidste fedt på maven til at forsvinde.

For det er nu, at der er brug for strandformen

Ja det er rigtigt nok hvad du siger, men jeg går dog ikke efter at få en ultralav fedt% lige i øjeblikket. Jeg vil tro den ligge romkring 10-11 stykker go det passer mig egentlig fint, man kan da skimte abbs`ne så det er sq ok. Og mht til strandform, tjae så er der så mange pindarme på stranden at man ikke behøves en lav fedt % for at se "trænet/godt" ud B)
Man forbrænder heller ikke så meget i den varme, da der ikke skal bruges energi til at holde varmen

I know :)

Damn en omgang trådkapring

Lets get on the track again ;)

Kan da lige nævne en anden ide, jeg er begyndt at snuppe 2L mælk med på arb. Den ene glider kl 09:00 og den anden kl 12:00 det er også en god måde at få en god portion proteiner/kalorier på :)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Gid jeg havde sådan et luksusproblem! :blink:

Det er da det nemmeste (og dejligste) i verden at få kcal nok...

Suppler den proteinrige kost med masser af sundt fedt, ris, pasta, kartofler osv. Det er altså ikke så svært!

Og hvis alt andet fejler, så spis chips, slik, is og cola til du brækker dig ! MUMS! :)

P.s. som I nok har luret har jeg de vilde cravings lige nu pga. cuttefase! :(

Edited by Berg19
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share