jsc

Medlemmer
  • Content count

    6,062
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

jsc last won the day on January 29

jsc had the most liked content!

About jsc

  • Rank
    Dr. Ål
  • Birthday 06/28/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Odense

Recent Profile Visitors

3,541 profile views
  1. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 5 130 kg x 10, 10, 10 To sek pause i toppen Romanian Deadlift 60 kg (4020) x 6 Prøver lige til i den her.. Pull-ups Kv (3010) x 8, 7, 6, 6 Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5, 5 Kv+40 kg x 4 Herfra (2010) Kv+60 kg x 9, 8 Kv+40 kg x 10 Push-downs, knælende m lilla bands 2 sæt Maskin laterals 70 x 2 sæt 60 x 1 sæt Ligg. Bencurls 130 x 10
  2. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 5 130 kg x 10, 10 Holder den 1-2 sek i toppen. D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 130 x 8 110 x 13 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5, 5 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 13, 11, 8 Pull-ups (3010) Kv x 9, 7, 6 3 sekunder er laaang tid :P Maskin laterals 70 x 25 65 x 17 D. Pull-overs 25 kg x 15 Inverse rows Kv x 10, 10
  3. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 5 130 kg x 10 Holder den 1-2 sek i toppen. D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 130 x 10 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5, 5 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 13, 11, 9 Sænkede den nok lidt langsommere i dag end sidst. Det koster på gentagelserne ;) Pull-ups (2010) Kv x 10, 8, 7 Fyrre(+), fed og færdig :P Inverse rows (3010) Kv x 10, 9 Maskin laterals 70 x 23, 16 60 x ? D. Pull-overs 26 kg x 15, 11
  4. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 120 kg x 15 Holder den 1-2 sek i toppen. Me no gusta :P D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 16 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 14, 12 Pull-ups Kv x 11 Inverse rows (3010) Kv x 11, 11 Maskin laterals 70 x 25 D. Pull-overs 26 kg x 17
  5. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 120 kg x 15 Holder den 1-2 sek i toppen. Me no gusta :P D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 15 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 12, 10, 8 Kv+25 kg x 11 Helt strikt form, stoppede nok 1 før failure i de fleste sæt. Inverse rows (3010) Kv x 12, 10, 9, 9 Også striks form Maskin laterals 70 x 20 60 x 20 D. Pull-overs 26 kg x 16 En uges pause gør kroppen lettere, men træningen tungere ;o)
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Stort tillykke. Så er freden endegyldigt forbi ;oD
  7. Doktorens log

    Efter jeg har afleveret min afhandling er jeg game. “Bare vent til I når min alder”.
  8. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 15 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 14 Pull-ups Kv x 12 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 13, 11 Helt strikt form Inverse rows (2010) Kv x 10, 9 Også striks form Maskin laterals 70 x 22 65 x 16 D. Pull-overs 27 kg x 15, 12 Er SÅ træt for tiden og kan gå i seng før kl 21. Så det holder hårdt at træne efter kl 20 og det bliver til kort træning for tiden, med alle sæt til failure.
  9. Doktorens log

    Touché, onkel T, touché :P Det gamle kadaver nægter efterhånden at lave noget af det som jeg synes er sjovt (og som jeg derfor har slidt mig op på, funny that..) Men må da glæde mig over, at det er muligt at holde en del ved lige med mere dengsede øvelse, såsom laterals :/
  10. Doktorens log

    Yes, det skal det :) Nej, men måske kunne man puste lidt liv i det :D
  11. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 15 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 12 Pull-ups Kv x 10, 9 Knæk og knas :P Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (6010) Kv+50 kg x 8, 6 Inverse rows (2010) Kv x 8, 10 Maskin laterals 70 x 22, 18 D. Pull-overs (3010) 27 kg x 15, 13 En ægte l....aften, med planlagt træning. Mentalt var jeg mast, så fik det bedste ud af det med en kort omgang, med maksimal indsats (for dagen) i hvert sæt.
  12. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 15 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 10 Inverse rows Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+70 kg x 10 Kv+50 kg x 15, 13 Maskin laterals 70 x 20, 16, 13 D. Pull-overs (3010) 27 kg x 15?, 12, 10
  13. Doktorens log

    Ja, den er nok mest rettet mod mig selv, da indtrykket er, at læserskaren er begrænset.. Det i parenteser er tempoet på gentagelserne i sekunder, rangeret således: (excentrisk fase, pause i “bunden” af øvelsen(efter den excentriske fase), den concentriske fase, pause/hold i toppen) :)
  14. Lidt sjovt at læse, at du er blevet glad for den øvelse. Jeg er selv blevet meget begejstret for den igen og den er nu er fast del af min rygtræning. Både fordi mit gamle, slidte korpus (Skuldre og albuer) ikke tillader alt for stor træningsvolumen i pull-ups, men også fordi den bare rammer ryggen perfekt og sparer min glas-lænd :) Jeg bruger dem her nu (se nedenfor) og sætter den op i et Smith stativ(så kan jeg lave dem i træningssalen) , men både TRX og ringe er et lige så godt alternativ, imho. https://europe.angles90.com/?gclid=Cj0KCQiAjfvwBRCkARIsAIqSWlMkhun2tqvUf46IvHeNgukAhv1LUhPYh1F9tkRvLQawZmDChZHDHREaAmOFEALw_wcB
  15. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 13 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+60 kg x 13, 10 Kv+40 kg x 13 Maskin laterals 70 x 22, ?, 15 D. Pull-overs (3010) 29 kg x 10, 10