Asics GEL-KAYANO til salg


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

Jeg har i en sælger konkurrence vundet Asics' topmodel indenfor løbesko Gel-Kayano ;) Men jeg har allerede tre par stående, da jeg tidligere har fået et godt tilbud!

Jeg sælger derfor denne Asics Gel-Kayano BILLIGT:

Den model jeg har er den sprit nye der ikke er kommet i forretningerne endnu.

Skoen kan du læse om her, det eneste der adskiller sig ved den model jeg har er farven.

Skoen vil som normalt koste 1500kr i forretningerne - jeg sælger min for 1100kr

Den størrelse jeg har er EURO 44,5 eller US 10,5 om man vil. Jeg kan højest sansynligt få den i en anden størrelse når den kommer i forretningerne her engang i August, hvis ikke det er den størrelse du bruger!

Er det dig der skal have denne topmodel til en yderst favorabel pris. Så ring til mig på 2250 4034 og så vil jeg gerne fortælle lidt teknisk om skoen, hvis du skulle have brug for det!

Jeg forestiller mig at proceduren ved salg er at du overfører de 1100kr til min konto. Så snart jeg har modtaget pengene sender jeg skoene med posten!

Mange venlige hilsner

Anders

PS. Da jeg har vundet skoen har jeg ingen kvittering, men det kommer selvsagt i kassen og den er aldrig blevet brugt!

Link to comment
Share on other sites

Nu står jeg selv i en sportsafd ved siden af mine studier!!

hvis du har kassen de aldrig er blevet brugt osv! kan jeg ikke se der sku være et problem med at få pengene tilbage. Med lidt charme selvtillid og lækkert hår, et ordentligt sted med lidt service sku der sagtens lykkedes uden problemer!

Mvh

Differ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share