Hvad er grits?


DonNiklas
 Share

Recommended Posts

Jeg vil være stor som Ronnie, så jeg må vide hvad grits er ;) :devil:

Jeg har prøvet at slå det op, men der står slibekorn.

Jeg mener at det er quarker grits han spiser. Hørte lige et interview med en proff svømmer som også spiser det skidt..

En der kan fortælle lil' mig hvad grits er? :devil:

På forhånd - TAK!

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Gad godt smage sådan en pakke, det er nok mere nasty end man lige tror vil jeg gætte på.

Ja, det tror jeg nok.. Det lyder en tand for klamt. Hehe.. Men skader ikke at prøve, hvis man ellers vidste hvor man kunne købe :unsure:

Niklas :superman:

Imitation bacon bits smager faktisk ganske glimrende. B)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en så værdifuld information, at der skal findeløn på bordet, før jeg hoster op med det.
Din findeløn skal være den store ære. :w00t: :lol:
Imitation bacon bits smager faktisk ganske glimrende.

Oki.. Hvor købte du du dem henne?? :confused3: :o :unsure:

Ellers må du jo i gang med at lave dine egne grits!

Hvor svært kan det lige være?

Svært for en som mig, der ikke har fattet hvad det er endnu.. Hihi.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej folkens :wave:

Jeg er ny på MOL, så vær lidt overbærende :bigsmile:

Men Grits betyder Gryn , som kan være mange ting.. Men her er et tip. Jeg trænede i Sverige for en del år siden, Hvor jeg var heldig, at få et par træningspas med en af Sverigs Pro BB..

Han brugte bla. mannagrød pga. det høje kulhydrat indhold.

Mannagrød laver man af mannagryn ( se link )

http://www.foodcomp.dk/fvdb_details.asp?FoodId=0182

Jeg kan selv anbefale det. Det er nemt og hurtig at lave. Billig i indkøb. Mere eller mindre smags neutral.. Man kan peppe det lidt op med f.eks. kanel eller en klat syltetøj !!

Og så tænker folket : Ja ja - er det ikke noget negativ <_<

Jo .. det er der ... ;)

Det brænder nemt på !!! og husk at vaske tallerkenen af efter brug.. Det stads klister som en i H..... , hvis det tørre ud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bor i Kbh, så smut forbi butikken, det er ikke altid at hjemmesiden stemmer overens med varelageret. Det er sådan lidt tilfældigt, hvornår de får varer hjem og bered dig på at det er overpriser for alt, selv de varer som allerede er på det danske marked. De er dog rigtigt søde og tager både tid til en sludder og skriver gerne bag øret hvis du har specielle ønsker. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er Kbh. området, kan du temmelig sikkert købe dem hos den amerikanske købmand..
Gør jeg desværre ikke, men i Midtjylland.
Lyseslukker. 

Den Amerikanske Købmand

Muahahahaha.. Så må du lære ikke at drille :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

Hvis du bor i Kbh, så smut forbi butikken, det er ikke altid at hjemmesiden stemmer overens med varelageret. Det er sådan lidt tilfældigt, hvornår de får varer hjem og bered dig på at det er overpriser for alt, selv de varer som allerede er på det danske marked. De er dog rigtigt søde og tager både tid til en sludder og skriver gerne bag øret hvis du har specielle ønsker.

Som jeg skrev i startet af dette indlæg bor jeg "desærre" i Midtjylland, så må vente til de får dem hjem igen over nettet.

Jeg vil gerne takke allesammen for hjælpen, og bare rolig 'pyt', jeg skal nok mobbe dig :P

Hvis i vil spilde mere tid i det her indlæg må i gerne skrive om jeres erfaringer med Grits.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Grits er meget populært i de amerikanske sydstater (hvor Ronnie drengen bor) og spises til stort set alt.

Hvis man gerne vil smage og ikke lige har en amerikansk købmand om hjørnet, kan man i de fleste større supermarkeder, herunder Føtex og Kvikcly Xtra få noget italiensk majsgrød pulver som hedder Polenta. Det smager næsten som grits.

Og nej jeg kan ikke lide smagen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share