TV2= håndbold og håndbold og håndbold


Arnold schwarzenegger
 Share

Recommended Posts

TV2 sendte fire OL håndbold kampe Mandag,

Tirsdag sender TV2 tre OL håndbold kampe.

Helt i orden at de sender de danske damernes kampe, men TV2 gad feks. ikke at sende danske Michael Mazes bord tennis kamp, men ville hellere sende Håndbold Grækenland vs. Ungarn.

Det er som om TV2 sporten tror det er VM i håndbold, og ikke et OL med mange forskellige sports grene, utrolig vor elendig og ensidig TV2 sporten er blevet, efter håndbold tossen Morten Stig Christensen er blevet sport redaktør.

Link to comment
Share on other sites

Tv2 sendte faktisk Maze's kamp. Det var oven i købet med Jørgen Leth som kommentator :o

Bortset fra det så er jeg heller ikke den vilde håndboldfan, så jeg er fuldstændig enig med jer.

I øvrigt mener jeg det er topmålet af dårlig planlægning, når DR1 og DR2 sender sammendrag af den selvsamme badmintonkamp samtidig <_<

Link to comment
Share on other sites

problemet med tv2 er ikke håndbold. det er alt det snak! per time er der 10min sport og 50min snak og mere snak samt redigerede indslag med musik og flotte effekter. og det er kun der hvor danmark er god der bliver fokuseret - det er ikke sport men selvfedme de går efter <_<

eurosport sender sport og prøver at dække så meget muligt samtidig tager de naturligvis hensyn til seer tal (de bliver de jo nød til) men der er ikke nogen nationale forbehold eller andet forstyrrende.

Link to comment
Share on other sites

Tv2 Zulu sender da Atletik??

Iøvrigt sidder jeg og ser Tv2 lige nu - direkte fra atletik stadion, så noget atletik sender de da.

DR og TV2 aftalte at "dele" en del af idrætsgrenene imellem sig - yderst fornuftigt imho.

Og uanset hvad man (også mig) mener om kvinde-håndbold, er der jo stor interesse for at se kampene.

Personligt er jeg mest til de rene fysiske OL discipliner: atletik og svømning.

Egentlig mener jeg slet ikke boldspil hører med til OL overhovedet... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tv2 Zulu sender da Atletik??

Iøvrigt sidder jeg og ser Tv2 lige nu - direkte fra atletik stadion, så noget atletik sender de da.

DR og TV2 aftalte at "dele" en del af idrætsgrenene imellem sig - yderst fornuftigt imho.

Og uanset hvad man (også mig) mener om kvinde-håndbold, er der jo stor interesse for at se kampene.

Personligt er jeg mest til de rene fysiske OL discipliner: atletik og svømning.

Egentlig mener jeg slet ikke boldspil hører med til OL overhovedet... :w00t:

Hvor fedt er det lige, at centrale sportsgrene placeres på ekstrakøbekanaler?

Jeg har selv brokket mig indvendigt over, at de store kanaler prioriterer sejlsport, håndbold, badminton osv. over atletik, vægtløftning, gymnastik.

Link to comment
Share on other sites

OL er en mulighed for at vise nogle af de små sportgrene, men det har licenskanalerne jo fuldstændigt ignoreret og kun satset på det sikre. Det er til grin når de genudsender sportsgrene, viser det samme på begge kanaler eller man skal glo på at sejlsport ikke er gået igang fordi vinden er forkert. :thumb_down: :lol:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share