Tarmskylning


RacerMusen
 Share

Recommended Posts

Så hvis Racermusen nu tror det hjælper at hælde 1½ L lunken kaffe ned i skideren, så lad hende da prøve at gøre det

Hvem skal så hælde, når hun ligger der med røven i vejret???

Raceren har folk til at ta sig a detaljerne, når hun ligger med måsen i vejret....

Men at indtage lunken mokka analt :unsure: tror bare jeg springer over :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Yoga-vejen med 14 liter varm saltvand, der skal drikkes, er noget nær det værste jeg har udsat mig selv for, så jeg forstår godt at du vælge den fra ;)

Er det virkelig rigtigt? 14 liter? eller er det bare en overdrivelse, der fremmer forståelsen?

Jeg lover at fremhæve det, næste gang jeg forsøger at være morsom. Men for at vende tilbage til tarmskylningen, så drikker man minimum 16 glas varm saltvand, med en nøje afmålt saltbalance. Dette gør, at vandet ikke optages i kroppen. Efter det sjette glas går man på toilettet og fortsætter så med at drikke saltvand, indtil man skider rent vand. Jeg var personlig ren efter 12 glad, men skulle så drikke fire til. Én på det hold jeg var på, drak 32 glas. Imellem indtagelsen af saltvand, laver man en række øvelser der får vandet rundet i tarmsystemet, og som (efter sigende) stimulerer tarmene. Når man er ren, drikker man en skål koldt saltvand, der gør at man brækker det sidste man har i mavesækken op. Herefter ryger man på verdens kedeligste diæt, der hovedsageligt består af overkogte grøntsager uden krydderier. Pøj, pøj med det...

Edited by Lasse B
Link to comment
Share on other sites

32 glas varmt saltvand :blink:

når det så er sagt, så laver vi hovedrengøring alle mulige steder. Men det vigtigste af alts - vores krop - lader vi sejle i gammelt snavs. Tanken om at tømme systemet en gang i mellem virker ganske fornuftig. Om end(e) at jeg ikke just ville bryde mig om noget af de 2 modeller. I øvrigt - den anale af slagsen; det virker som om den "kun" kan rense det sidste stykke tarm. Hvis man alligevel er i gang, ville der så ikke være mere reson i at tømme hele systemet.

De der saltblandinger, hvor meget salt skal der i og hvor præcist skal det være? Det er jo når man har ferie, at man kan tillade sig at lave den slags.. . hvad er jeg nu ved at rode mig ud i :tongue:

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share