Museskade!


Alien
 Share

Recommended Posts

Jeg har personligt aldrig haft en museskade, og jeg har da ikke holdt mig fra at bruge en :) Jeg tror det hænger sammen med at jeg har høj hastighed på den, så alle bevægelser ligger i håndleddet i stedet for i skulderen, men giver ingen garantier for teorien.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Jeg har personligt aldrig haft en museskade, og jeg har da ikke holdt mig fra at bruge en  Jeg tror det hænger sammen med at jeg har høj hastighed på den, så alle bevægelser ligger i håndleddet i stedet for i skulderen, men giver ingen garantier for teorien.

Nu sidder de fleste "museskader" faktisk i underarmen/håndledet, så den teori holder nok ikke helt. <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu sidder de fleste "museskader" faktisk i underarmen/håndledet, så den teori holder nok ikke helt.

Jeg har ellers altid troet at folk fik dem i skulderen af at sidde og lave små fine bevægelser som den ikke er indrettet til, men så er jeg jo nok fejlinformeret.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Haha os rigtige nørder er konditioneret mht. musebevægelser til op over begge øre så jeg har heller ikke haft en museskade, selvom jeg bruger den flittigt.

Et godt råd indenfor seriøs FPS gaming er at have så høj sensitivitiy som muligt. Det medfører at man hurtigere kan flytte aimet (markøren) da det kræver en mindre bevægelse af hånden. Jeg har også hele armen incl. albuen inde på bordet og al bevægelse ligger i fingrene / håndled. Bare ved at rykke ca. 1 cm med min tommeltot og lillefinger (de er på hver side af musen) kommer jeg fra den ene side af skærmen til den anden side med min Razer Boomslang 2000 ude i windows. Dvs. mit håndled ikke flytter sig. Jeg kan også skifte over så jeg flytter på håndledet men holder fingrene stille. God variation hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share