Musik


TheGreatDane
 Share

Recommended Posts

Hvilken slags musik ynder i at træne til, jeres yndlings sange til træning..

1. Survivor: Eye of the Tiger

2. Vangelis

men ellers er rap synes jeg selv lige det rette i intensitet og agresivitet

Vangelis???

Jeg elsker hans musik... men til træning?

Jeg er selv i den heldige situation, at jeg kan vælge imellem The Voice og Radio 100 :angry:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

Pfft Don Nors, hvad er det for noget nu-metal du hører

er nu - metal ikke det der linkin park og pod pjat 

nu metal lyder foresten grimt...

Linkin Park er så vidt jeg husker Hybir Metal (deraf navnet på deres første rigtigt kendte album "Hybrid Theory;))

Nü-Metal, blev i sin tid startet af KoRn (og de er stadig kongerne :D) SlipKnot, Soulfly, Mudvayne og alle dem der spiller også Nü, selvom man sagtens kan høre forskel på dem og KoRns stil, så hvorfor det er det samme må du ik spørge mig om ;)

Jeg hører selv

KoRn, SlipKnot, Children of Bodom og Mushroom Heads (af metal)

og

Tjalfe H, Malk De Koijn, L.O.C, Suspekt og Mc Clemens (af rap)

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg gerne vil høre eller hvad lortespassercenteret jeg træner i spiller?

Hvad jeg gerne vil høre:

Gammel Metallica

Slayer

Morbid Angel (prøve at bænkpresse til God of Emptyness!!!!!!!!!!!!!)

Korn (noget af det)

Pantera (det gamle)

Konkhra (Roskilde kan også sparke røv. Anders "Fiskeøje" Lundemark styrer stadig!!!)

og naturligvis den største

RAMMSTEIN!!!!!!!!!!!!!

Hvad spiller Equinox så? - Og lad dette stå til skræk og advarsel

Michael Jackson (!!!)

Enya

John Mogensen

og generelt alt musik hvor enhver testosteronfremmende tone er klinisk fjernet.

Men faktisk er jeg ved at have genemskuet dem. Der ligger overgeniale træningsprincipper bag deres valg af musik, det har bare taget mig et stykke tid at fatte det. For efterhånden udløser hver eneste tone der kommer ud af deres lorteanlæg en decideret voldspsykose der ville få Peter Lundin til at ligne en drengespejder. Irritationen over at høre det pis de spiller er så høj at det faktisk er gavnligt at have en vægt man kan skubbe til for at komme af med det.

Men derfor ville jeg nu stadig foretrække at høre noget fed musik når jeg træner. Går efterhånden konstant rundt og er klar til at begå rovmord på den første den bedste som går og nynner nogen af de møgsange de spiller dernede :lol: :lol: :lol:

Hmm. Rart lige at få lukket lidt damp ud ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige at Rage against the Machine er godt til træning.. Der giver jeg jer ret.. Men

generelt det skal være noget "hårdt" kan jeg læse mig frem til..

Og hvorfor Vangelis.. det er egentlig kun en sang, jeg ved ikke hvad den hedder men den er

fed, såeh derfor... plus den er afslappende i forhold til alle det andet nævnt her!

Link to comment
Share on other sites

Hvad spiller Equinox så? - Og lad dette stå til skræk og advarsel

Michael Jackson (!!!)

Enya

John Mogensen

og generelt alt musik hvor enhver testosteronfremmende tone er klinisk fjernet.

Men faktisk er jeg ved at have genemskuet dem. Der ligger overgeniale træningsprincipper bag deres valg af musik, det har bare taget mig et stykke tid at fatte det. For efterhånden udløser hver eneste tone der kommer ud af deres lorteanlæg en decideret voldspsykose der ville få Peter Lundin til at ligne en drengespejder. Irritationen over at høre det pis de spiller er så høj at det faktisk er gavnligt at have en vægt man kan skubbe til for at komme af med det.

Men derfor ville jeg nu stadig foretrække at høre noget fed musik når jeg træner. Går efterhånden konstant rundt og er klar til at begå rovmord på den første den bedste som går og nynner nogen af de møgsange de spiller dernede :lol: :lol: :lol:

Hmm. Rart lige at få lukket lidt damp ud ;)

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Linkin Park er så vidt jeg husker Hybir Metal (deraf navnet på deres første rigtigt kendte album "Hybrid Theory;))

Nü-Metal, blev i sin tid startet af KoRn (og de er stadig kongerne biggrin.gif) SlipKnot, Soulfly, Mudvayne og alle dem der spiller også Nü, selvom man sagtens kan høre forskel på dem og KoRns stil, så hvorfor det er det samme må du ik spørge mig om

Jeg hører selv

KoRn, SlipKnot, Children of Bodom og Mushroom Heads (af metal)

og

Tjalfe H, Malk De Koijn, L.O.C, Suspekt og Mc Clemens (af rap)

Puha, ikke udfordre mig i musik ;)

Joh, Linkin Park er skam nu-metal, og i den grad noget af det værre må jeg sige <_<

Korn startede ikke ligefrem nu-metal, men de gjorde, og har ihvertfald gjort den utrolig populær. Men de fleste af deres fans må nu sige deres gamle er bedre end det nye, no? ;)

Ikke at jeg har så meget imod nu-metal, eller dens fans.. Udover de typer der mener at SlipKnot er verdens hårdeste band(!!).. :tongue:

Ej, man kan ikke diskuterer musikssmag, det jo smag og behag :)

Link to comment
Share on other sites

De sidste 3 år or so har jeg, når jeg har været først på anlæget :devil: , næsten udelukkende trænet til:

In Flames

Dark Tranquillity

Norther

Deathstars

Soilwork

Children of Bodom

Arch Enemy

jeg er er stadig ikke træt af det :)

Psytrance kan godt virke, men så skal det være hårdt. F.eks Dark Soho, Talamasca, Growling mad Scientests osv. men metal er nu number one :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Udover de typer der mener at SlipKnot er verdens hårdeste band(!!)..

du må gerne være den hårdeste ;)

att: baloo

skulle det være noget? i mit center har vi hørt alt lige fra westlife til et remix af who let the dogs out med sækkepiber i :unsure: :lol:

det værste jeg har oplevet var dog dengang en instruktør smed infernal på men den der remix af The Grid - Swamp Thing. så gik han rundt i hans alt for spraglede tæt sidende trøje og spandex bukser og skreg med så dyb stemme han kunne: "yeepy kai jay, motherfucker" :4slap: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share