Priser på protein pulver


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Jeg har fundet et sted hvor 91% whey koster 100 kr pr. kg.

Kontakt mig over PM hvis I ønsker info. ;)

DB> Nu er det godt nok 91% protein, men hvis du læser info omkring produktet ville du finde ud af at det er en blanding af valle koncentrat, kalcium kasseinat, soya protein og ægge albumin = rimeligt ringe protpulver.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundet et sted hvor 91% whey koster 100 kr pr. kg.

Kontakt mig over PM hvis I ønsker info.  ;)

DB> Nu er det godt nok 91% protein, men hvis du læser info omkring produktet ville du finde ud af at det er en blanding af valle koncentrat, kalcium kasseinat, soya protein og ægge albumin = rimeligt ringe protpulver.

Godt at få slået fast.

Men til alle dem som tror at man kan finde et super-tilbud gemt på nettet, og det kun er MOL´s regler der forhindrer folk i at få kendskab til dette så må i altså lige stramme selerne.

Nu gider jeg ikke gøre det alt for teorestisk, men common-sense er vist også rigeligt.

1) Hvis en producent/forhandler havde et tilbud der var væsentligt billigere end konkurrenternes skulle denne nok sørge for at gøre opmærksom på det.

2) Nu er no-name proteinpulver ret meget en standardvare, så her er det prisen der er det afgørende salgsargument. Så med mindre at der eksisterer et kartel på markedet for standard-prottepulver i DK, så tror jeg priserne ligger i et ganske fornuftigt leje. Ellers ville der være store gevinster for en forhandler ved at sætte prisen ned.

- Dermed ikke udelukket at der kan være gode tilbud, men så skal der være af den mere kreative slags... Ikke at jeg er bekendt med sådanne.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share