Forslag til mellemmåltider?


DonNiklas
 Share

Recommended Posts

Hey, som overskriften lyder har jeg brug for forslag til mellemmåltider. Sunde vel at mærke.

Da jeg er en fattig folker, må de ikke være for dyre.

Jeg har tit kørt med:

2 rugeklappere med salat, miracle whip, agurk, og så en form for kød. Men dem er jeg løbet lidt træt i, så derfor søger jeg nye forslag.

Og andre dage risblanding med kød og salat. Den er jeg dog ikke kørt træt i endnu, men synes det bliver for dyrt med det kød.

Har søgt lidt, men uden held.

Så kunne godt tænke mig at vide hvad i spiser til mellemmåltider og "kl. 12 mad", og / eller i har forslag til noget andet.

Hvis i har tid ville jeg være glad for, hvis i bare fyrrer løs. Ville elske hvis der var en masse forskelligt ting, så jeg kan få lidt forskelligt med.

Håber i er friske på at hjælpe en bette sulten folker.

På forhånd - TAK!

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hytteost... namenam!!!! :tongue:

Ellers nogle rugbrødder med kylling, og en liter mælk fra kantinen...

Men folk laver altså den her :blink: når man hiver en bytte hytteost frem... de forstår heller ikke helt hvordan jeg kan klemme 80 gram pålæg (6 kr i Netto) på to rugbrødder...

Og folk har det også lidt hårdt med at man bælger 1 liter mælk i pausen på gym.. men dem om det....

Du kan også køre ½liter kvark ca 11 kr(tror jeg) lots of prot i sådan en omgang

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Kvark er jo allerede nævnt. 250 g/ml blandet med vaniliesukker og lidt mælk, bagefter tilsættes frugt efter eget valg. Gode, nemme proteiner.

Et par hele æg blandet med lidt pasta salat, med en halv liter mælk som tilbehør.

Så kan man jo også lave en proteinkage/pandekage. Kan dog være en smule fedtet, at have med.

Pita/sandwich med skinke, tun og salat.

Link to comment
Share on other sites

Kvark er næsten ligesom fromage fraice ikke? Sådan noget halvtynd yoghurt-konstitens ik? ;)

Det kunne jeg godt bruge, så skulle jeg bare som Cisse forslår også komme lidt frugt i.. Jeg er nødt til at få "fast" føde i hvert måltid, ellers er jeg sulten efter 3 bøvser. (like McD mad)

Tak for de gode forslag. Er der flere? Jeg vil have så mange der findes :devil:

Nu skal jeg bare til at have en sund livsstil. (måske med undtagelse af lørdag aften :tongue: )

Igen mange tak!

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

på arbejde har jeg tit en halv pose pistacie nødder, 2-3 stykker frugt og en stor cocio light med.

Eller 2-3 fibreboller med peanutbutter, et par stykker frugt og en stor cocio light. Evt. en dåse tun som tilbehør, hvis jeg føler jeg har fortjent det. Det går lige i maskinen :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Eller er der også prots og en masse sundt fedt

fedtsyreprofilen er ikke dårlig i pistacienødder og nødder generelt. Jeg ved dog ikke hvor møj skade de tager under ristningen. Der er også en del protein deri. Jeg mener det er omkring 20% og 50% fedt. Man får derfor en del kalorier indenbords, hvis man ikke kan styre sig og æder en hel pose :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

evt. sæd det er ganske proteinholdigt
Ok. Hvor meget sæd skal man så blande med kvark for at opnå en dejlig konstitens? :puke:
Kan du ik klare en pose gifler så må du bare lave noget mere.......................

Kan nemt klare en, alt for nemt. Får bare for dårlig samvittighed bagefter :tongue:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share