Vægttab Yiir!


Rasmus-Kofoed
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen jeg har fornylig tabt mig indtil nu 11,5 kg (30. septemper-04), på 8 uger. :)

Mit bmi er på 22,6 men jeg synes at jeg stadig har deller... Fordi det fedt jeg har på kroppen sidder lige på/over bæltekanten, og det er lidt irriterende, fordi det ligner at jeg er FED, men jeg har kun ca. 2 kilo for meget.

Er der nogen som kan hjælpe mig med hvordan fedtet bliver fordelt..?

Fordeller det sig automatisk med tiden eller hva? Hvor meget skal jeg evt tabe mig mere..?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du anslår at du stadig har 2 kilo fedt siddende på kroppen og de præcist sidder omkring livet, så skal du tabe dig 2 kg :lol:

Det er den sædvanlige mytedræber: Du kan IKKE punkt-forbrænde! Hvis du fortsat mener at du har for meget fedt omkring livet, skal "slankekuren" fortsættes. Fedtet bestemmer selv, hvor det lagres på din krop og du kan intet gøre for at ændre på det.

At du taber dig 11½ kg på 8 uger er selvfølgelig fint selv om det er i overkanten. Sæt bare indtaget lidt op men hold dig 3-500 kcal. under dit ligevægtsindtag. Så vil du langsomt men sikkert opnå det ønskede resultat.

Det skal dog siges, at du med alderen (jeg er selv 43) får sværere og sværere ved at opnå

den eftertragtede faste, fedtfrie og velproportionerede krop.

Link to comment
Share on other sites

Lige i de sidste 2 uger har jeg ligget i sengen, men ellers løber og Cykler jeg (MTB, evt race) har nemlig både racercykel og MountainBike...

Men okay, jeg sætter kalorieindtaget lidt op... plejer at indtage ca. 1300-1600 kcal om dagen, men nu da jeg er syg og kun ligger i sengen, indtager jeg ca. 1300 kcal

Men min vægt er stadig faldende selvom det sker at jeg drikker sodavand og spiser slik (selvfølgelig i begrænsede mængder)

Edited by Rasmus-Kofoed
Link to comment
Share on other sites

Du skal selv afgøre om du vil sætte indtaget op. Det er ikke en løsning på dine deller men jeg læste ud af overskriften, at du var ved at være træt af at være på skrump, hvorfor jeg foreslog et øget indtag for at lette det videre forløb. Dit vægttab har jo været markant og det ville ikke skade at sætte det ned til 3-600 gram om ugen istedet for de 11-1200 gram du taber dig nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share