Stive brystvorter ved træning?


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hey!

Normalt "lider" jeg lidt af for meget brystvæv, så mine vorter er sådan lidt runde i det, men har lagt mærke til at hver gang jeg træner så bliver de altid stive. Det er sq lidt weird og en af mine venner som har "normale" vorter oplever også det samme.

Hvad kan det mon være?

Skal lige siges jeg er en fyr :) Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Normalt "lider" jeg lidt af for meget brystvæv, så mine vorter er sådan lidt runde i det, men har lagt mærke til at hver gang jeg træner så bliver de altid stive. Det er sq lidt weird og en af mine venner som har "normale" vorter oplever også det samme.

Hvis det også optræder, når i træner hver for sig, har det sikkert en naturlig forklaring :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nej, men seriøst. Det er sq da mystisk. Det er da også når jeg træner alene :)

Har bare lagt mærke til at man altid kan se de stive nitter når ens t-shirt fremtræder stramt når man f.eks. løfter over hovedet og derved skyder lidt frem med brystet.

Det er jo hverken koldt eller noget i træningscentret og når jeg normalt bare går rundt uden at træne så er de sq ikke stive.

Udløser man nogle hormonelle stoffer som kan give anledning til det?

Salt: Hehe, jo vi læser faktisk i øjeblikket om reproduktion hos pattedyr, hvor vi også kommer ind på stive nitter, men der er sq ingen forklaring der på mit spørgsmål :)

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Har bare lagt mærke til at man altid kan se de stive nitter når ens t-shirt fremtræder stramt når man f.eks. løfter over hovedet og derved skyder lidt frem med brystet.

Ah ja, den kendte One-arm-overhead-pres-with-one-hand-the-pocket-playing-pool kanon øvelse btw. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 3-4 nære kvindlige venner nede i mit center.

For ganske nylig sad jeg med 3 af dem hjemme hos den ene og så film og småsnakkede.

Pludselig begyndte de at tale brystvorder - den ene (en Miss Fitness aktør) sagde, at hun konstant gik med stive brystvorder.. Det endte med, at de alle 3 sad og tog sig på brysterne for at finde ud af, hvordan og hvorledes de fungerede.

Og det var så en typisk mandag aften i deres selskab..... :tongue:

Pointen er: Nogle har vist bare tendens til stive brystvorder uden der er mere i det.

Link to comment
Share on other sites

ALTID!!!! :w00t:

Det skyldes højst sandsynligt et aktiveret sympatikus respons (en del af nervesystemet som aktiveres under eks. træning)

Fedt! ;)

Nu kan jeg stille en diagnose til de lamme nerver (tøserne!) B)

Er du blevet så glad for den lille cherleader, at den måtte med i signaturen? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ALTID!!!!  :w00t:

Det skyldes højst sandsynligt et aktiveret sympatikus respons (en del af nervesystemet som aktiveres under eks. træning)

Fedt! ;)

Nu kan jeg stille en diagnose til de lamme nerver (tøserne!) B)

Altid godt med en smart bemærkning ;)

"Hey tøz B)

.... Ja .... dig med stive nippels (høhøhø :blink: ) Dit sympatikus kører godt nok på højtryk lige nu... hva!!!??" ;)

Er du blevet så glad for den lille cherleader, at den måtte med i signaturen?  :w00t:

Den cheerleader udtrykker præcis som jeg har det i mit hoved!!! Nogle gange tror jeg faktisk jeg er født med den forkerte hårfarve og slet ikke burde læse medicin :blink: tiiihiii :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 3-4 nære kvindlige venner nede i mit center.

For ganske nylig sad jeg med 3 af dem hjemme hos den ene og så film og småsnakkede.

Pludselig begyndte de at tale brystvorder - den ene (en Miss Fitness aktør) sagde, at hun konstant gik med stive brystvorder.. Det endte med, at de alle 3 sad og tog sig på brysterne for at finde ud af, hvordan og hvorledes de fungerede.

Og det var så en typisk mandag aften i deres selskab..... :tongue:

Pointen er: Nogle har vist bare tendens til stive brystvorder uden der er mere i det.

og så viste det sig så du ikk var mand nok, når det kun var tøserne der gramsede :lol:

Link to comment
Share on other sites

Angel -> Smarte bemærkninger er ALTID gode at ha i baghånden! Så tak for et par ekstra.. ;)

Og dejligt du har fundet din indre cheerleader frem - det er ikke alle der tør stå ved den slags! :D

Teddy -> :lol:

Næ nej.. I stedet for at virke febrilsk og famlende, lavede jeg den tilbagelænede Mack Daddy og betragtede med velbehag forestillingen! :shades:

Link to comment
Share on other sites

Kan det reelt set ikke være fordi kroppen reagerer på styrketræning lidt på samme måde som den gør ved sex?... ? altså mth adrenalin og muskelaktivitet....

ikke sagt at jeg kan opleves som ham der går sjovt med det ene ben i fitnessdk :blink: ( ihvertfald ikke så tit ) hmmmm ;)

Flexipecs ... du er et svin! :D

Jeg hopper på holdet der siger du er opstemt!

Link to comment
Share on other sites

Den cheerleader udtrykker præcis som jeg har det i mit hoved!!! Nogle gange tror jeg faktisk jeg er født med den forkerte hårfarve og slet ikke burde læse medicin :blink: tiiihiii :cheer:

Læse medicin.. Vil det sige at du læser til læge? Eller hvad ender det med? Sygeplejerske?? B)

Må give Klaus S ret.... jeg er halvvejs fra at kunne kalde mig selv Doktor No B)

Link to comment
Share on other sites

Kan det reelt set ikke være fordi kroppen reagerer på styrketræning lidt på samme måde som den gør ved sex?... ? altså mth adrenalin og muskelaktivitet....

Sympatikus aktivering ;)

det er nu vist mest parasympathicus.... Udover det ville jeg nu nok skyde efter endorphiner (men jeg ved ikke om de har sympathicus eller parasympathicus aktivitet...)

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share