sjipning??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

hej..

jeg hader at løbe, og derfor sjipper jeg istedet.. men nu hvor jeg har sjippet i godt nogle måneder synes jeg ikke det er så specielt hårdt mere... prøver ellers at sjippe hurtigt og hoppe på et ben... men derfor vil jeg gerne høre om det er lige så godt som at løbe??

et andet spørgsmål er at jeg har tænkt mig at anskaffe mig en sandsæk, også kombinere det med sjipning, er det en god ide??

Link to comment
Share on other sites

Hej Lonelyon

Kom lige forbi dit indlæg…

Jeg er instruktør i et fitness center og har et fitnessbokse hold.

Der er en grund til at sjipning har være brugt i bokseverdenen i mange år, en af grundene er at det tidligere var svært at få boksere ud at deres ildelugtende lokale, så i stedet for løb så sjippede de, det var den gang, men sjipning bliver stadig brugt meget i bokse verden, det er en god konditionstræning, og kombineret med en masse øvelser, mens man sjipper, er det en rigtig god træning. Men om det er bedre end løb, nej… og af du ikke syntes det er hårdt mere, hmm. Ja men så er det jo som med alt andet sport, når kroppen her vænnet sig til en udfordring, så føles det lettere, men prøv at sjip 45-60 min med øvelser, det vil jeg godt væde på er hårde end at løbe den samme tid..

Og ja sandsæk træning er en rigtig god ide…

Steen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share