Klumper i protein


blazz
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Når jeg laver min shake, har jeg ofte svært ved at få det hele blandet. dette gør at der er små klumper af proteinpulvet i shaken.

Er de klumper sværer at nedbrude for kroppen, eller går de helst til spilde.

Eller sker der intet ved, at det ikke er helt opløst?

MVH Peter

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Du må ikke nævne mærker herinde. Blot til orientering til en anden gang :smile:

Har jeg protein pulver der klumper lidt, shaker jeg den bare et stykke tid før jeg skal bruge den og shaker den igen lige inden den drikkes, på den måde plejer jeg at komme af med klumperne.

<{POST_SNAPBACK}>

proev at roere rundt med en ske foerst...det er en mind blowing experience

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bruger du ikke en shaker med net i? Synes jeg tager det værste.

Af og til får jeg dog ikke rystet alle klumperne ud, hvilket oftest resulterer i jeg kaster op :w00t: Har jeg gjort et par gange både i træningscenteret og derhjemme, men det pulver jeg bruger pt er også en værre omgang møg. Føj hvor det smager. Kan Krumborg skrive under på :bigsmile:

Forsøger ellers at tænke på at det bare er noget dejligt frugt eller lignende, men ligeså snart gentagne klumper rammer svælget, så glipper illusionen om god mad og så ryger det sq op igen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Bruger du ikke en shaker med net i? Synes jeg tager det værste.

Af og til får jeg dog ikke rystet alle klumperne ud, hvilket oftest resulterer i jeg kaster op  :w00t: Har jeg gjort et par gange både i træningscenteret og derhjemme, men det pulver jeg bruger pt er også en værre omgang møg. Føj hvor det smager. Kan Krumborg skrive under på  :bigsmile:

Forsøger ellers at tænke på at det bare er noget dejligt frugt eller lignende, men ligeså snart gentagne klumper rammer svælget, så glipper illusionen om god mad og så ryger det sq op igen  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

haha...

braekker du dig ud over det hele?

Link to comment
Share on other sites

Bruger du ikke en shaker med net i? Synes jeg tager det værste.

Af og til får jeg dog ikke rystet alle klumperne ud, hvilket oftest resulterer i jeg kaster op  :w00t: Har jeg gjort et par gange både i træningscenteret og derhjemme, men det pulver jeg bruger pt er også en værre omgang møg. Føj hvor det smager. Kan Krumborg skrive under på  :bigsmile:

Forsøger ellers at tænke på at det bare er noget dejligt frugt eller lignende, men ligeså snart gentagne klumper rammer svælget, så glipper illusionen om god mad og så ryger det sq op igen  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:4signme:

Bruger du ikke en shaker med net i? Synes jeg tager det værste.

Af og til får jeg dog ikke rystet alle klumperne ud, hvilket oftest resulterer i jeg kaster op  :w00t: Har jeg gjort et par gange både i træningscenteret og derhjemme, men det pulver jeg bruger pt er også en værre omgang møg. Føj hvor det smager. Kan Krumborg skrive under på  :bigsmile:

Forsøger ellers at tænke på at det bare er noget dejligt frugt eller lignende, men ligeså snart gentagne klumper rammer svælget, så glipper illusionen om god mad og så ryger det sq op igen  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

haha...

braekker du dig ud over det hele?

<{POST_SNAPBACK}>

Tæt på.. Han har en pose vingummier liggende klar, til når han er færdig, så han straks får en modpol til smag og konsistens. Men nu er Kevin aka. Insaniac også en skrøbelig lille knægt :poking:

Link to comment
Share on other sites

haha...

braekker du dig ud over det hele?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, dog ikke ligeså meget som hvis man har fået for meget at drikke, men som Krumborg skriver, så er det rigtig jeg i lejligheden har en pose vingummier liggende, hvor jeg lige kaster en vingummi eller et stykke frugt i munden med det samme når jeg har drukket shak´en.

Men nu er det her proteinpulver også ekstremt klamt i smagen. Har aldrig oplevet noget lignende. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu lidt mærkeligt, men nu elsker jeg også min vanilie shakes. De smager efterhånden bedre end McD shakes :blink:

Jeg rører ik engang rundt med en ske først, nettet i shakeren tager den smule der er tilbage (hvilket er forbavende lidt efter 20 sek shaking). Måske er det bare mærket du bruger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share