Hvad gør jeg her


Butcher
 Share

Recommended Posts

Du kunne øge din vægt, ved at øge din muskelmasse(styrketræning) og derefter cut, så du får en lav fedt procent. Dette vil tage tid, men du vil få et flotter resultat.

Hvis det er et depot du har, vil fedtsugning nok ikke hjælpe meget, Fedet vil jo sætte sig der igen.

(I andre må endenlig rette vis ejg tager fejl)

MVH Peter

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil give butcher ret. Du skal træne og gaine noget masse ved styrketræning, og derefter cuttet,(Kalorieunderskud). Dette gør at din krop bliver pænere dog vil det tage noget tid, ca. 1-2år før det ser rigtigt godt ud, men du vil nok opleve resultater hurtigt, og se forandringer, hvilket altid booster selvtilliden.

LAD VÆRE MED AT FÅ FORETAGET EN FEDTSUGNING, du bliver alligevel ikke tilfreds med resultatet.

LaMotta

Link to comment
Share on other sites

Hvis du stadig vil veje 68 og ikke vil træne mere for at få muskler, så bliver det fedt, og det sætter sig der igen.

Hvor længe har du trænet, og hvodan har du trænet. ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen...jeg har ikke sagt jeg ikke vil træne, men altså der er jo ikke noget der sætter sig som fedt, hvis jeg ikke tager på jo, da!?

Jeg har ikke trænet i nogle måneder. Nu snakker jeg udelukkende at komme af med fedtet på de steder det sidder.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil træne, så du kan bygge muskler, er du nød til at tage på.

Hvis du begyndt at træne for masse, vil det ikke se så voldsomt ud med de depoter. Du vil vokse andre steder, så du vil få en bedre "form".

Dette vil du opleve hurtigt, især i starten. Jeg vil råde dig til at bygge muskler, også på et tidspunkt cut.

Jeg synes fedtsugning er drastisk.

Hvis du blot har trænet i nogle mdr, så giv det 6 mdr. Så vil du se resultater.

Du kan også prøve at tabe dig mere. du vil komme til et punkt, hvor det vil begynde at tage på depotterne.

Hvilket program køre du

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil træne, så du kan bygge muskler, er du nød til at tage på.

Hvis du begyndt at træne for masse, vil det ikke se så voldsomt ud med de depoter. Du vil vokse andre steder, så du vil få en bedre "form".

Dette vil du opleve hurtigt, især i starten. Jeg vil råde dig til at bygge muskler, også på et tidspunkt cut.

Jeg synes fedtsugning er drastisk.

Hvis du blot har trænet i nogle mdr, så giv det 6 mdr. Så vil du se resultater.

Du kan også prøve at tabe dig mere. du vil komme til et punkt, hvor det vil begynde at tage på depotterne.

Hvilket program køre du

<{POST_SNAPBACK}>

...

Edited by Butcher
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig, vil jeg gaine nogle muskler, også sener fjerne fedte ved at cutte.

Du behøver ikke at være overdreven mukuløs. Men når du taber dig, vil du ikke blive tynd, og du vil få stramme baller.

Det vil være en hårde kamp, end fedtsugning. Men jeg tro at fedt sugning kun vil være midlertidligt. Har du ikke muligt at tage nogle billeder, også uploade dem.

Vil lægen operare på dig, du er jo ikke overvægtig, så det kunne måske tænkes at han ikke vil udeføre indgrebet.

Men træning vil være sjover, billiger og du vil få en bedre krop ud af det.

Den enste forskel er blot at det vil tage længere tid

Men uanset hvad, så håber jeg du bliver glad for uanset hvad du vælger.:)

MVH Peter:)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig, vil jeg gaine nogle muskler, også sener fjerne fedte ved at cutte.

Du behøver ikke at være overdreven mukuløs. Men når du taber dig, vil du ikke blive tynd, og du vil få stramme baller.

Det vil være en hårde kamp, end fedtsugning. Men jeg tro at fedt sugning kun vil være midlertidligt. Har du ikke muligt at tage nogle billeder, også uploade dem.

Vil lægen operare på dig, du er jo ikke overvægtig, så det kunne måske tænkes at han ikke vil udeføre indgrebet.

Men træning vil være sjover, billiger og du vil få en bedre krop ud af det.

Den enste forskel er blot at det vil tage længere tid

Men uanset hvad, så håber jeg du bliver glad for uanset hvad du vælger.:)

MVH Peter:)

<{POST_SNAPBACK}>

...

Edited by Butcher
Link to comment
Share on other sites

Der er nogen læger som ikke vil operare, de har jo etik og tænke på.

Hvis du træne først, vil du nemlig ikke blive tynd, du vil få muksler. For at komme af med de depoter, skal du smide det fedt. Men da du skriver at du ikke vil være tynder, så kan du træne dig først, så du får muskler under fedet, og når du så taber dig, bliver du en overlækker strandguy:)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke er tilfreds med din krops proportioner, så er der kun én vej: træning.

Om du vælger styrke eller BB eller cardio eller en kombination, er dit valg. Du kan mig bekendt ikke operere dig til muskler og selv om du får en fedtsugning, giver det dig ikke den kropsbygning du ønsker dig.

Hvis pengene er små, så vil jeg som de øvrige foreslå, at du begynder på noget BB inspireret træning og ellers fortsætter din flotte slankekur. Hvis du efter nogle måneder stadig synes at du er for fed, så må du nedsætte dit kcal. indtag (cutting).

Herefter er jeg sikker på at du vil se flotte resultater, der gør dig til en glad mand igen. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg siger jeg ikke vil være tyndere mener jeg at jeg ikke ønsker at tabe mig specielt meget mere på nogle steder, hvorimod jeg gerne vil af med de steder hvor det har det med at samle sig.

Billede er ikke muligt idag, men i morgen skulle der være en chance...

Edited by Butcher
Link to comment
Share on other sites

hør her! Hvis du vejer 68 kilo med din højde og stadig har fedtdepoter på den måde du beskriver, så er det ikke fordi du har for meget fedt, men fordi du alt for lidt muskelmasse. Alt for lidt! Man får ikke en fedtsugning, når man er grænsende til undervægtig, færdig! Ned og knæk noget jern.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share