Matilde på tilbud i Kvickly


humseper
 Share

Recommended Posts

Idag så jeg at kvickly har tilbud på en kasse med 12 stk matilde til 64 kr. Dvs en literpris på ca. 5,50 kr :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket i øvrigt er en pris som du ALTID kan finde et af supermarkedernes eget mærke i kakaomælk til. Der er ingen grund til at lege fjernlager for Arla. 5-6 kr. pr. liter er mere reglen end udtagelsen for mærker som Charly og Lise eller hvad de nu hedder.

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

Idag så jeg at kvickly har tilbud på en kasse med 12 stk matilde til 64 kr. Dvs en literpris på ca. 5,50 kr :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket i øvrigt er en pris som du ALTID kan finde et af supermarkedernes eget mærke i kakaomælk til. Der er ingen grund til at lege fjernlager for Arla. 5-6 kr. pr. liter er mere reglen end udtagelsen for mærker som Charly og Lise eller hvad de nu hedder.

<{POST_SNAPBACK}>

Dem jeg kender til indeholder mere fedt end Matilde. :sneaky2:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har en stærk mave, så er et af de billiger mærker da sikkert ok, ellers er det billigste, jeg kan drikke brugsens discount udgave.

Bortset fra det, så har MZ jo talt for at almindelig mælk er bedre, så hvorfor ikke tage supermarkedernes 3 for xx tilbud på mælk?

Jeg har selv lige opbrugt mit sidste mathilde lager, og jeg tror ikke jeg får et igen.

Det er dog udemærket med mathilde med vanilieis og rom.

Link to comment
Share on other sites

Dem jeg kender til indeholder mere fedt end Matilde. :sneaky2:

Nøp. Skummetmælkskakao er skummetmælkskakao. Altså 0,1% fedt. Varedeklerationen for de forskellige mærker er 99,9% ens og der er udelukkende smag og konsistens til forskel. Dét kan til gengæld også være afgørende for valget.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ER det lige at det er bedre at drikke kakaomælk end alm. skummetmælk??

Det er det egentlig heller ikke. (Der er dog en smule kulhydrater i, men det er i form af sukker, så nogen fordel er det nok ikke). Men de små drenge kan godt lide smagen af børnefødselsdag. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share