Elskovs handtag


cartier
 Share

Recommended Posts

Hey gutter og gutterinder for den sags skyld..

Jeg er godt og grundig træt af at skulle have elskovs håndtag. Det er det eneste som jeg lige mangler som få det sidste til at se perfekt ud!

`Har virkelig prøvet alt...Spist godt,spist let, trænet det og det eneste jeg har fået ud af det er at de er blevet lidt mindre!

SÅÅÅÅ :blush:

Er der nogen som har en løsning til mig eller en slags kost/træning så gør man lettere kan komme af med dem?

HELP ME WITH SOME KIND WORD! :w00t::blink:

Link to comment
Share on other sites

Elskovshåndtag er jo en herlig ting eftersom de til dels består af muskler nemlig dine skrå mavemuskler (se billedet hvor især Sergio Oliva til højre har en markant linie mellem abdominus og obliques og derfor får en slags håndtag i siderne).

porovnani11.jpg

Hvis dine elskovs håndtag er muskler og du ikke synes der er pænt kan du droppe alt der hedder skrå mavearbejde, og hvis det ikke virker måske også lige mavearbejde da det involverer de skrå.

Hvis dine elskovhåndtag er deller skal du smide lidt mere fedt. Det vil sige skrap diæt og hårde løbeture ;)

Q

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Har virkelig prøvet alt...Spist godt,spist let, trænet det og det eneste jeg har fået ud af det er at de er blevet lidt mindre!

SÅÅÅÅ 

Over hvor lang tid? Du regner vel ikke med at have vaskebræt ugen efter du er begyndt? :smile:

Det tager tid, bare du kan se de er belvet mindre er da en meget god start.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share