lige blevet syget


therealhurra
 Share

Recommended Posts

Ja er blevet syet på højre tommeltot kno. Lægen sagde jeg ikke måtte træne osv i en uge. Men kan jeg ik bare træne ben, eller andre øvelser, hvor jeg ikke involverer tommeltotten, det skulle der vel ik være noget i vejen for? Moos nævnte dog det med at blodgennemstrømningen jo var højere ved træning og at det kunne blive et problem?

Altså umiddelbart, ville jeg bare tage derop, men lægen sagde at hvis det sprang op, ville det tage laaaaaaaaang tid for det at gro sammen igen, så hun mente jeg ik engang måtte spille fodbold eller noget....

HVad mener i?! Vil så gerne træne imorgen...

Edited by therealhurra
Link to comment
Share on other sites

HVad mener i?! Vil så gerne træne imorgen...

<{POST_SNAPBACK}>

No pain no gain!! :devil::devil:

Uden at vide noget om det er forsvarligt at træne eller ej, så ville jeg nok selv gøre som den gode doktormand siger, og holde en uges pause... det er minimalt hvad du mister på det.

Edited by Nikki A
Link to comment
Share on other sites

Tjah, dengang jeg var blevet syet med 5 sting i hovedet holdt jeg også en uges pause.

Frisk efter en uges SD gik jeg så op og startede jo ud med bænk :cooldance: Dette resulterede i en ENORM spænding i såret/stingene og det gjorde helvedes nas :w00t: Så jeg holdt mig til lav rep + lav vægt indtil såret var helet lidt mere :tongue:

Bottomline: Lad være med at overanstrenge dig, noget let træning er jeg rimelig sikker på du sagtens kan klare.

Hvor mange sting har du forresten fået?

Link to comment
Share on other sites

For nogle år siden kom jeg til at snitte mig i fingrene.

Jeg var ved lægevagten, og blev bundet ind, og lægen sagde ikke noget om, at jeg skulle holde mig i ro.

Da jeg kom til læge igen efter weekenden var sårene sprunget op, fordi jeg havde slæbt brænde i weekenden, og jeg fik nogle ar, som var større end forventeligt, og det tog længere tid at få følelsen tilbage i fingrene.

Jeg kan ikke anbefale, at du træner, hvis lægen har sagt nej.

Link to comment
Share on other sites

okay, well trænede igår og gik fint! holdte mig til ben og noget lever chest press, hvor jeg ku presse med håndleddet istedet for hånden :laugh:

Det var dog rimeligt let! og jeg tror bare jeg holder!

dog tror jeg ikke at jeg feks bænker tungt før om en 2-3 uger, da presset der kommer, nemt ku flå det op! Det var kun et sting, men det ville nemt sprænge op, fordi det er helt ned til knoglen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share