Kvinder - cyklus og energi


carmen77
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Er det mon postet korrekt???

Nåh, jeg har nu fundet ud af at mit energi niveau daler VÆSENTLIGT nèr jeg har min mens. Jeg har svært ved at følge med i spinning timerne osv. Men perioden lige efter (hvor jeg er nu!!!!) styrer jeg for vildt. Jeg kører som om jeg aldrig har lavet andet!! Og også psykisk har jeg bare såååå meget overskud. Om 2 ugen vender det så igen... :dry:

Er det normalt - dvs det er næsten 2 uger uden energi og 2 uger med energi - det er RIGTIG TRÆLS. Hvad kan jeg gøre for at komme over det???

Carmen :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Måske har det noget med det lille blodtab at gøre? Hvis du har kraftige blødninger (og nej du behøver ikke at svare her) mister du jo alligevel en del blod og det vil formodentlig give sig til udtryk i form af træthed. Du kunne prøve at tage noget jerntilskud og se om det hjælper, det burde i hvert fald ikke skade. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Måske har det noget med det lille blodtab at gøre? Hvis du har kraftige blødninger (og nej du behøver ikke at svare her) mister du jo alligevel en del blod og det vil formodentlig give sig til udtryk i form af træthed. Du kunne prøve at tage noget jerntilskud og se om det hjælper, det burde i hvert fald ikke skade. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. det kan da godt være at det kunne hjælpe... har lavt blodtryk - har det ngoet at sige lige i den periode? Det er bare så frustrerende altså

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share