Uha, flydende forslag?


Utne
 Share

Recommended Posts

Hejsa mol-boer!

Det er sådan at jeg efter et godt stykke tids overvejelse skal pierces i tungen på onsdag hvis alt forløber som det skal.

Og dagene efter er det jo usikkert hvor meget normalt mad jeg kan klemme ned med en hævet tunge og sådan.

Nogen idéer til noget flydende jeg kunne spise/drikke for at holde et nogenlunde anstændigt kalorie indtag?

Indtil videre er kakaomælk og yoghurt på listen, men har i nogle forslag?

Alt kan bruges(næsten) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har overvejet det "et godt stykke tid" og er kommet frem til, at du vil have piercet tungen, så har du efter min mening ikke overvejet det længe nok. I alle tilfælde: læsdette først... :raisebrow: Din tunge vil uden tvivl svulme op, men om den svulmer så meget, at den blokerer dine luftveje, kan du ikke vide på forhånd.

Edited by armamix
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har overvejet det "et godt stykke tid" og er kommet frem til, at du vil have piercet tungen, så har du efter min mening ikke overvejet det længe nok. I alle tilfælde: læsdette først... :raisebrow: Din tunge vil uden tvivl svulme op, men om den svulmer så meget, at den blokerer dine luftveje, kan du ikke vide på forhånd.

<{POST_SNAPBACK}>

Har overvejet det siden midten af sommerferien, men ja det er med en risiko.

Regner dog med at have isterninger klar til at sutte på til lige efter for at mindske hævelsen en smule.

Men nogen foreslag til noget jeg kan hælde ned?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har en blender, så lav en klassisk JS-shake med mælk, havregryn og den famøse banan + evt. bær, nødder osv osv. Tilsæt evt. et skvæt olivenolie i for at få noget fedt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som noget, må se om jeg ikke kan få fat i en blender så !

Ellers står den ihvertfald på noget fløde som Zoater så kækt foreslår :bigsmile:

Hvis du mangler prots så blend 250ml juice med en dåse tun og drik det, smager faktisk ikke slemt.

Njaeh, jeg tror bare jeg springer over! :raisebrow:

Men tak for idéerne gutter, hvis der andre der har nogle ville de blive modtaget med kyshånd!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har en blender, så lav en klassisk JS-shake med mælk, havregryn og den famøse banan + evt. bær, nødder osv osv. Tilsæt evt. et skvæt olivenolie i for at få noget fedt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som noget, må se om jeg ikke kan få fat i en blender så !

Ellers står den ihvertfald på noget fløde som Zoater så kækt foreslår :bigsmile:

Hvis du mangler prots så blend 250ml juice med en dåse tun og drik det, smager faktisk ikke slemt.
Njaeh, jeg tror bare jeg springer over! :raisebrow:

Men tak for idéerne gutter, hvis der andre der har nogle ville de blive modtaget med kyshånd!

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan havde jeg det også, men efter have smagt shaken en gang var jeg solgt.... giv det en chance :smile: bare husk at blend tunen nok!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ligemeget om jeg ikke kunne spise fast føde, ville jeg aldrig kunne få mig selv til at drikke fløde :nono: Det ville være ligeså respektløst for sin krop, som det efter min mening er at få en piercing i tungen (bare min mening jo :smile: )

Nææ, så hellere drikke Udo's/PB/olivenolie for at få nogle kcal indenbords, det ville være et noget klogere valg end fløde.

Link to comment
Share on other sites

Ligemeget om jeg ikke kunne spise fast føde, ville jeg aldrig kunne få mig selv til at drikke fløde :nono: Det ville være ligeså respektløst for sin krop, som det efter min mening er at få en piercing i tungen (bare min mening jo :smile: )

Nææ, så hellere drikke Udo's/PB/olivenolie for at få nogle kcal indenbords, det ville være et noget klogere valg end fløde.

<{POST_SNAPBACK}>

Indrømmet, nogen folk kan ikke lide piercinger. Men har ville have den længe, og nu det godt nok være. Og får en veninde til at holde mig i hånden som den lille tøs jeg er :blush:

Tjaeh, indrømmet at fløde ikke er sundt, men ville heller ikke være godt hvis jeg intet fik ned! (står nok på yoghurt med nogle knuste cornflakes de første dage!) men olivenolie er ikke ligefremt sundt heller, sidst jeg kiggede lå det på omkring 900kcal pr. 100g og det var rent fedt. Om det så er sundt fedt er noget andet, men det sateme en del :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjaeh, indrømmet at fløde ikke er sundt, men ville heller ikke være godt hvis jeg intet fik ned! (står nok på yoghurt med nogle knuste cornflakes de første dage!) men olivenolie er ikke ligefremt sundt heller, sidst jeg kiggede lå det på omkring 900kcal pr. 100g og det var rent fedt. Om det så er sundt fedt er noget andet, men det sateme en del 

Er det da ikke meningen du skal have nogle kcal ned...? :blink: Hvis du synes olivenolie er usundt (det er det forøvrigt ikke, tværtimod) så prøv at kigge på den fløde du overvejer at suge i dig :raisebrow:

Håber du vil overveje at skifte fløden ud med olivenolie, for din egen skyld :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så absolut.

Egentligt vil jeg ikke vide hvordan ren olivenolie, eller ren fløde smager.

Sidst jeg smagte sødmælk fik jeg det galt i halsen, så kan forestille mig jeg dør af fløde :blink:

Men tak for rådene, håber da der kommer flere.

Men nu vil jeg til at i seng, så godnat MOL :laugh:

:sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu får fat i en blender.

Hvilken juice kan du anbefale?  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Appelsinjuice.... glemte jeg at nævne, har også prøvet med æblejuice og det var ikke godt. :innocent:

Det smager som appelsinjuice med meget frugtkød :wink: :4mewantfood: så det er bare at komme igang og få nogle gode prots ned.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu får fat i en blender.

Hvilken juice kan du anbefale?  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Appelsinjuice.... glemte jeg at nævne, har også prøvet med æblejuice og det var ikke godt. :innocent:

Det smager som appelsinjuice med meget frugtkød :wink: :4mewantfood: så det er bare at komme igang og få nogle gode prots ned.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... Skal vandet hældes fra tunen først, eller hvordan? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu får fat i en blender.

Hvilken juice kan du anbefale?  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Appelsinjuice.... glemte jeg at nævne, har også prøvet med æblejuice og det var ikke godt. :innocent:

Det smager som appelsinjuice med meget frugtkød :wink: :4mewantfood: så det er bare at komme igang og få nogle gode prots ned.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... Skal vandet hældes fra tunen først, eller hvordan? :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må være et ja :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share