smagen af proteinpulver


tenace
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger protein pulver dagligt, for at tilføje mine lavkaloriemåltider extra protein ( en idé jeg har fået fra Dr. Squat og hans Zigzag diæt ).. Men jeg synes jeg har problemer med at finde noget proteinpulver der smager godt. Jeg vil dog helst holde mig til Promax..Jeg ved godt det ikke er det bedste, men jeg vil gerne være med på powerlifting-scenen..og mener promax (læs: maxim ) produkterne er regne for ulovlige stoffer. Jeg har kun prøvet Chokolade..det smager bedre end så mange af konkurrenternes, men det smager stadig ikke godt...er der nogle der kan anbefale andre lovlige produkter ( læs: rene ) eller måske en anden smagsvariant af maxim's promax protein.. ?

Link to comment
Share on other sites

well jeg har prøvet BMS (føj), danlab (ok) og prolab. Prolab er klart det der smager bedst og jeg har ikke brugt andet siden, jordbær er godt til shakes, vanille til havregryn om morgenen....chocolade har jeg ikke smagt da jeg ikke kan lige den smag generelt.

Link to comment
Share on other sites

Det med smagen i forskellige produkter er utroligt individuaelt,

nogle personer synes et produkt er for sødt, mens andre synes det samme produkt smager godt. Andre personer er kun tilhænger af en bestemt smag, mens andre kan drikke hvad som helst. Det med smag i forskellige produkter er måske også et tilvændings problem. Hvis man er vant til et bestemt produkt og prøvet et nyt produkt, vil man sikkert opleve en stor forskel. Man kan derfor sagtens opleve at mange forskellige personer har forskellige meninger om det samme produkt.

Link to comment
Share on other sites

Carina--> Lige et spørgsmål til dig, mest for at få styr på min nysgerrighed; hvem er du?

Jeg kan se du har postet 53 indlæg, 50 af dem i "kost og kosttilskud", 2 i doping (som også omhandler noget om nogle tilskud) og et i styrketræning, som handler om glutamin!

Det virker som om du har ret begejstret for diverse kostilskud, og har et meget tjek på det.

Jeg mener, at før man giver sig i kast med alle disse tilskud bør man optimere sin træning, og kunne da godt tænke mig at høre lidt om din træning (jeg går da ud fra du træner?) Hva med en logbog?

Har du en uddannelse inden for ernærning, eller er du tilknyttet kosttilskudsbranchen på en anden måde?

jeg har bidt mærke i du nogle gange anbefaler Danlab Nutrition og Maxim, så måske du var tilknyttet dem?

Det er jo altid rart at høre lidt om hvor folk har deres viden fra :)

Med venlig hilsen, DBM

Link to comment
Share on other sites

Hej DMB!! ej jeg er syge.pl.stud.og model derfor træner jeg temmelig meget fitness, og har gjort det i mange år, jeg har en naturlig interesse for disse ting fordi det er interessant for mine studier, og jeg kan bruge det i mit fag, når jeg vejleder mine patienter i kost og ernæring. Jeg skal til at skrive speciale i kosttilskud og ernæring.

Jeg har prøvet Danlab produkterne, og jeg kan godt lide dem, mest fordi de har skarp kvalitets kontrol ( har jeg fået at vide ), og som syge.pl er jeg altid lidt betænkelig ved kosttilskudsprodukter, fordi jeg ved at nogle indeholder nogle ting der er skadelige for kroppen, men Danlab overholder åbentbart disse regler, det gør mig tryg at jeg ved hvad jeg tilføre min krop og at det er i orden ( *griner* jeg burde have penge for at rose deres produkter sådan!!) nå men nok også lidt fordi jeg ved at de sælger til en del meget kendt sportsfolk.

Og Any one !! jeg har også prøvet Ultra Whey 2 med jordbær, jeg syntes den smager dejligt, men der er jo forskel på folk, har du prøvet deres chokolade, den smager som milkshake.

Link to comment
Share on other sites

Carina ->

Punkt 1 det er "anyone" i ÉT ord! !)

Jeg har allerede vænnet mig til smagen, jeg blander også noget Maltrodexin i, og det hjælper også lidt. Men smagen er stadig meget nutrasweet-/Cola Light-/Aspartam-agtig. Jeg prøver chokolade samgen næsten gang, jeg har bare lige 4kg med jordbærsmag jeg skal ha' kæmpet mig igennem først. :D

Er du fitnessmodel, eller model-model (eller Metro-model)?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har efterhånden prøvet en del foskellige pulvere, og har kun en gang sagt yums efter at have drukket en shake. Det var da jeg brugte MyoMax fra "Scitec Nutrition". Hindbær varianten er super god, og æble kanel varianten er heller ikke ringe. Men MyoMax er temmelig dyrt.

Til en overkommelig pris må jeg anbefale Prolab proteinpulver som også smager ret godt, specielt jordbær og wildberry varianten, men det skal være koldt.

Edited by MichaelEbeltoft
Link to comment
Share on other sites

har prøvet BANAN smag fra Promax....det er rimelig sødt, men jeg synes egentlig det smager ok. HVis man blender det til budding-agtig konsistens, er det næsten som vanilliebudding - ok, ik helt - mæææn.

Kom til at købe deres chokolade version - lidt sværere at få ned, men man lider jo gerne for skønheden - ik ;)

Hvad er pris/protein udbyttet - Prolab kontra Promax?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share