Biceps, Hypertrofi


chono
 Share

Recommended Posts

Husk nu, unge mand, at du ikke træner dig hverken mindre fed eller mere markeret af højere antal reps :smile:

Men ideen med en slags deloading er fin nok - men du bør nok kombinere de højere reps og lettere vægte med mere infrekvent træning. By the way... Hvor tit træner du dine arme?

Link to comment
Share on other sites

Chono

Du bliver nødt til at smække nogle ekstra kilo på jævnligt, ellers vokser de biceps ikke.

Selv kører jeg Dumbbell Curl fordi jeg synes det er en super øvelse. Er allerede oppe på 28 kg. Målet er 35 high reps ligsom Sly :devil:

Edited by Alien
Link to comment
Share on other sites

Progression...øhh, jeg øger sku bare når jeg kan, ligsom de gamle BBere. Tungt og godt, alltimes. Hvis jeg så er inde i en periode hvor jeg har svært ved at komme frem af, tager jeg bare en uge hvor jeg deloader. Nemt og enkelt, ikke ligsom alt det nymodne pjat.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke rigtig fremgang i biceps styrke og udseende, synes jeg. Startede med at træne for 3 måneder siden og ligger stadig og fumler rundt med 9-10kg. Tager normalt 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6 med 9kg. Min venstre biceps vil ikke 3 x 10, så derfor må jeg indordne min højre efter min venstre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke rigtig fremgang i biceps styrke og udseende, synes jeg. Startede med at træne for 3 måneder siden og ligger stadig og fumler rundt med 9-10kg. Tager normalt 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6 med 9kg. Min venstre biceps vil ikke 3 x 10, så derfor må jeg indordne min højre efter min venstre.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er fordi du ikke kan finde ud af at træne jo.. ENGAGEMENT!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Mine biceps begyndte faktisk at respondereda jeg satte frekvensen ned - 1 gang om ugen er det optimale for mit vedkommende (deraf ikke betydende det er optimalt for dig).

<{POST_SNAPBACK}>

Det synes jeg faktisk giver meget god mening .. med frekvent solid rygtræning + en million curls (som synes at være standard) så bliver den stakkels biceps da sendt til tælling .. tror også jeg vil prøve at holde det til een gang om ugen .. noget 5x5 preacher eller lign.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du ikke kan finde ud af at træne jo.. ENGAGEMENT!!!  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvad er det så lige jeg gør forkert? Du kan jo ikke sige at det er engagement der fejler, da jeg altid træner biceps når jeg dukker op i centret de tre gange om ugen?!

<{POST_SNAPBACK}>

Sker der for ironien? WOW, liiige henover hovvedet på dig :wink: Du træner fint nok.. Skal bare veksle mellem lidt flere øvelser..

Link to comment
Share on other sites

Sker der for ironien? WOW, liiige henover hovvedet på dig  :wink: Du træner fint nok.. Skal bare veksle mellem lidt flere øvelser..

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke til at vide med dig, hvornår du mener det eller ej :) Sådan er det vel også med mig. Hehe.

Tjah, jeg kører jo bare et fast program, hvor jeg kører to øvelser på muskelgruppe. Men som sagt, så vil jeg forsøge at kaste mig ud i noget HST. Det er bare den dødløft der, som provokerer mig. Er sq skide bange for at kaste mig ud i den, for som jeg har sagt til dig når vi forsøger at lave den, så får jeg ondt i ryggen og kan ikke udføre den ordentligt. Ved ikke om det er fordi jeg har for kort akillesene?!

Men tilbage til topic, så som sagt synes jeg heller ikke rigtig at jeg ser nogen fremgang. Mine arme er da blevet tykkere og også mere markeret på triceps, men har sq stadig ikke nogen disco-arm.

Jeg sørger for helst ikke at køre til failure, men kan åbenbart se at MaxPower foreslår man kører flere end 1-2 øvelser til triceps.

Ligenu kører jeg bare Dumbell og Barbell Curls. Hvilke ville I hellere/mere køre?

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share