Akupunktur?


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Av av av, fandme uheldigt
lagt en metalplade ind, som jeg stadig har siddende

så kan du ikke gå igennem den der check in i lufthavnen :tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, det var jeg også meget spændt på første gang jeg var ude og rejse. Eller aller første gang jeg gik igennem metaldetektor var da vi skulle se paven på studieturen. Den registrerede det ikke :) Ej heller i lufthavnen i sommers da jeg tog til Tyrkiet og Egypten. Hehe. Kunne ellers have været grinern.

Link to comment
Share on other sites

Nålepude for en dag

Så kom dagen hvor det skulle prøves. Sjovt nok har jeg fået det bedre i skulderen her den sidste uges tid, men der er stadig noget at tage fat på, ikke meget dog.

Det gik ganske godt med selve behandling, at jeg kunne beskrive de præcise problemområder hjalp hende utroligt meget.

Så jeg fik stukket en masse nåle i skulderen, både foran, bagved og i trapezius strukturen, og så lige en enkel i hovedet. Det var noget som skulle være godt for den median som har med stress at gøre.

Alt i alt tog det en 1 time inkl. ventetid, og jeg kom af med 325 kr. Det lyder umiddelbart som en ok pris.

Jeg er godt nok øm i skulderen nu, men på en helt anden måde end før. Jeg glæder mig til at se om det har hjulpet. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Idræt siger du?

Så er jeg godt nok glad for at jeg har valgt en uddanelse hvor man ikke risikere liv og lemmer i skolen. :laugh:  :laugh:  :tongue:

Ej spøj til side hvordan kan man komme så alvorligt tilskade?

sry for trådkapring :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var idræt i gymnasiet. Vi spillede M-bold (en slags blanding af baseball og rundbold), hvor jeg så stod på base nr 2. For at lukke en base skulle man ned og røre keglen med bolden. Bolden bliver så skudt ud og en fra klassen løber. Jeg farer ud efter bolden og løber alt hvad jeg kan for at nå tilbage og lukke basen inden løberen når ind. Han glider/kaster sig vistnok ind og det samme gør jeg med hovedet forrest for at nå at røre keglen. Resulterer i at jeg får hans knæ i hovedet, og ja, så kan jeg sq ikke huske mere :) Kan huske små glimt hvor jeg havde blod over det hele i græsset, men vågner først rigtigt i ambulancen. Kan dog ikke huske hvor gammel jeg præcis er osv.

Men for at gøre en lang historie kort, så viser det sig at jeg har fået knust kindbenet, hvor jeg efter 5 dage bliver opereret og får lagt en metalplade ind, som jeg stadig har siddende :blink:

Fik at vide at jeg var ekstrem heldig at jeg ikke var blevet blind på det ene øje, for den nederste knogle i øjenhulen var også brækket og havde løftet mit øje opad, så jeg kunne ikke engang nyde min lille "ferie", for jeg kunne ikke "tåle" lys fra computer/tv eller normalt kraftigt lys.

Men trods jeg blev erklæret 5% invalid med mén, så kan jeg overhovedet ikke mærke noget som helst til det. Er dog blevet erklæret uegnet til militæret, hvilket jo både kan være positivt, men også negativt.

<{POST_SNAPBACK}>

Fy for pyffer. Jeg snakkede engang med en fodboldspiller, der havde været ude for præcis det samme. Ved et indlæg kastede han sig også frem for at heade, men får istedet målmandens - som er på vej ud - knæ i hovedet. Han var også meget tæt på at blive blind.

Det kunne være man skulle holde sig til skak.

Nålepude for en dag

Så kom dagen hvor det skulle prøves. Sjovt nok har jeg fået det bedre i skulderen her den sidste uges tid, men der er stadig noget at tage fat på, ikke meget dog.

Det gik ganske godt med selve behandling, at jeg kunne beskrive de præcise problemområder hjalp hende utroligt meget.

Så jeg fik stukket en masse nåle i skulderen, både foran, bagved og i trapezius strukturen, og så lige en enkel i hovedet. Det var noget som skulle være godt for den median som har med stress at gøre.

Alt i alt tog det en 1 time inkl. ventetid, og jeg kom af med 325 kr. Det lyder umiddelbart som en ok pris.

Jeg er godt nok øm i skulderen nu, men på en helt anden måde end før. Jeg glæder mig til at se om det har hjulpet.  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Husk at holde os opdateret :smile:

Edited by clayman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share