Bulke med ØL!


KaNovi
 Share

Recommended Posts

ved drukture, dehydrere du, får ikke din søvn, og får som regel helle rikke indtaget den kost du skal indtage.

men en enkelt øl efter træning er ikke af vejen. Selv napper jeg altid en guldøl efter træning

desuden bør det vel ikke være så svært at få nok kalorier. Så lige frem gå i panik ved at hælde et fadøls anker i halsen er at gå over gevind

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte.. Hvis man skal bulke, er det så en idé at drikke hver fre/lør måske enda tors.

Er der nogen bivirkninger i at bruge øl som en rekvisit til bulkning?

<{POST_SNAPBACK}>

Enig med Prehn.

Det værste ved at drikke massivt, når man træner hårdt, er at man ret let bliver syg. Når kroppen både skal klare presset fra alkohol og træning, så skal der ikke meget til før man bliver krank.

Det er min oplevelse ihvertfald.

Link to comment
Share on other sites

det er rigtigt, som torben siger at man ofte bliver syg ved drukture når man træner hårdt. det skyldes dog en hel del faktorer. For det første er ens immun forsvar svækket pga. den hårde træning, oven i hatten kommer så at du bevæger dig i et miljø med mange bakterier. Der er mange mennesker, som iøvrigt står ret tæt, og så er det ikke altid hygiejnen med glassene er lige god på den slags steder

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte bare, man må da få et stort kcal overskud, og det man spiser de næste par dage, bliver måske lidt sværere at tabe?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo i og for sig "tomme" kalorier. Jeg ville foreslå du spiste ngoet mere proteinholdigt!

Til tider, hvis energien er lav, tager da jeg en bajer inden træning. Man får god energi af det syntes jeg.

Når i snakker om, man lettere bliver syg, mener i så i form af kraftigere tømmermænd?

Link to comment
Share on other sites

Der kan vel ikke ske det store ved indtage en lille kasse Masterbrew efter træning. Især ikke hvis man er nybegyndere, så er man da sikker på at man ikke mærker ømheden de første par gange... :sleeping:

Måske kunne man bulke med hospitalssprit (som jo steriliserer) for at komme infektionerne i forkøbet?

Sgu da en meget interessant idé. Så undgår vi måske mandagssygen...

Men ja, det er sgu pæn hård stil at fyre ind guldpils indenbords efter træning. God stil!!

Link to comment
Share on other sites

KaNovi  I dag, 17:20 Indsendt: #1 

Jeg tænkte.. Hvis man skal bulke, er det så en idé at drikke hver fre/lør måske enda tors.

Du har tilsyneladende misforstået bulk-konceptet ? at bulke rigtigt drejer sig ikke om at fylde alt hvad man overhovedet kan i maven - det drejer sig om at finde en tilstand hvor du gainer masse optimalt - hvilket i sidste ende så også vil betyde at du gainer en portion fedt - dvs. et moderat overskud af kcal.

Medmindre du er ligeglad med at gaine masser af fedt, så skal bulk kontrolleres nogenlunde ligeså strikt som en cutning - da man (ihvertfald udfra et bb synspunkt) ikke er interreseret i at gaine særlig meget fedt, da det skal smides igen.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dit mål er, men udfra et træningssynspunkt er der intet positivt at hente ved at knalde sig ned hver weekend.

At det så er sjovt, og du har lyst til det er en anden sag :)

Er der nogen bivirkninger i at bruge øl som en rekvisit til bulkning? 

Hovedpine & skodtræninger :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hvordan kan i få jer selv til kun at drikke een øl? :blink: .. Hvis jeg kun drikker en enkelt øl, bliver jeg sååååå træt, og får lyst til at gå på hovedet i seng.. Drikker man derimod flere i træk, bliver man frisk og festlig :wink:

Prehn << Hvordan kan det være du tager en bajer efter træning?.. Så vidt jeg har læst mig til, overskygger alkoholens dårlige virkninger de gode med mange gange..

Link to comment
Share on other sites

playboy <---- det er afslappende lige efter træning, og så skal man som regel også spotte og hjælpe folk i udstyr når man ikke selv træner(er styrkeløfter), og man kan jo komme til at kede sig i pauserne imellem sættene :wink:

mener iøvrigt også cilius kom med en artikel på et tidspunkt omkring alkohol i små mængder var godt for testosteron niveauet i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Kanon :4thumbup: :cooldance::bigsmile: :4band: .. Mit center er nu heller ikke et fitness center, men ham bestyren er ved at lave det om til et efterhånden, med diverse lorte maskiner osv :dry: .. Heldigvis er der lige blevet lavet en nice kælder, med squat, dødløft osv, så vi kan have det for os selv :devil: .. Men jeg er sikker han ville gå amok hvis vi drak bajere, fordi hans målgruppe er at få famillier, gamle mennesker osv ind.. Og de skulle jo nødig forarges af nogen aber der laver tung dødløft og drikker bajere :laugh::wink:

Men det lyder da som en meget hyggelig tradition :smile:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share