Ondt i begge håndled!!


tkc88
 Share

Recommended Posts

Jeg har har haft et indlæg om mine håndled før. synes bare ikke der var så meget der kunne hjælpe.

derfor søger jeg nu nogle som ved noget om smerter i håndleddene og om hvordan de kan forebygges..

jeg har ikke trænet i 1 år nu.

skal jeg så småt begynde at træne igen?

evt. nogle øvelser.

strækker ud i dem 3x2 gange om dagen...

HJÆLP!!

er ved at skrumpe! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er netop problemet her..

jeg HAR været til læge. yderligere speciallæge, fsysiaterapeut (stavet korrekt)? og akupunktur. der er bare ikke noget der hjælper.. har en ven der også havde dette problem, han sagde at han bare begyndte at træne så småt igen. så forsvandt det.. er også begyndt at træne igen med nogle lette vægte..

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde samme problem, men kun i forbindelse med tung bænk eller når jeg en sjælden gang curler. Jeg løste det ved at jeg bandt sådan nogle gamle boksbandager uden elastik stramt omkring håndledet, således at bevælgse i håndledet bliver hæmmet, det hjalp på smerterne for mig.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan jeg ikke hjælpe med, men efter jeg er begyndt at anvende de der bandager, så synes jeg at smertene er blevet mindre når jeg ikke bruger dem og jeg mærker ikke noget til smerterne med bandagerne på, men decideret forebyggende det kan jeg ikke hjælpe med

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share