Instruktør Eksamen


Krumborg
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder her og er lidt spændt. Skal op til instruktør-eksamen imorgen. :4smartass:

Det kommer til at foregå over 3 dele:

Teoretisk del, hvor jeg bliver bedt om at udlede nogle fysiologiske aspekter vedr. whatver.

Den praktiske del hvor jeg får udleveret en case som jeg så skal lægge et program for.

Og yderligere en praktisk del hvor jeg skal fremlægge og udføre 2 øvelser af eget valg og kunne redegøre for alt der overhovede kan redegøres for.

Jeg føler mig rimelig sikker i det hele. Men jeg vil dog gerne have eventuelle råd med på vejen, tager den hjælp jeg kan få. Min chef, som også er en af censorene imorgen har sagt han forventer mellem 9 og 11 af mig, talk about pressure :raisebrow:

Nogle guldkorn?

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

:king:

Kan du ikke lave en 5'er med 220 i dødløft i den praktiske del og henholde dig til at hvis censor kan gøre det bedre så er han velkommen, ellers er vil du have 11?  :4smartass:

(Nå ikke, men knæk og bræk alligevel!  :cooldance: )

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Haha.. :4thumbup: Jorw.. Blir nok snarere 150, men ellers en fin taktik at have i baglommen :bigsmile:

Har før hørt den med at "Instruktør? - Jamen, hvorfor har du så ikke større arme?" For det er jo dét det kommer an på! .. "- Because I choose not to MoFo! "

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder her og er lidt spændt. Skal op til instruktør-eksamen imorgen.  :4smartass:

Det kommer til at foregå over 3 dele:

Teoretisk del, hvor jeg bliver bedt om at udlede nogle fysiologiske aspekter vedr. whatver.

Den praktiske del hvor jeg får udleveret en case som jeg så skal lægge et program for.

Og yderligere en praktisk del hvor jeg skal fremlægge og udføre 2 øvelser af eget valg og kunne redegøre for alt der overhovede kan redegøres for.

Jeg føler mig rimelig sikker i det hele. Men jeg vil dog gerne have eventuelle råd med på vejen, tager den hjælp jeg kan få. Min chef, som også er en af censorene imorgen har sagt han forventer mellem 9 og 11 af mig, talk about pressure  :raisebrow:

Nogle guldkorn?

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som du har styr på det når de renger med dig på den måde.

Held og lykke.

Tip: Et højglanspoleret æble til censor?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det?

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Fik et 10-tal .. :smile: Det er jo fint nok, karakteren er ikke et præcist udtryk for hvor god en instruktør man generelt er. De sagde at jeg havde stort potentiale og jeg ikke havde nogle mangler som sådan.

Jeg skulle bare lige komme forbi min ½-nervøsitet.

Fik kludret lidt rundt i krebs-cyklussen og så var der noget interval-træning jeg fik formuleret helt anderledes end hvorn' det lød i skallen på mig :laugh:

Så er glad for mit 10-tal, men er stadig ikke helt tilfreds da jeg ikke mener jeg gjorde mit bedste.

Link to comment
Share on other sites

Jamen tillykke med det flotte resultat trods alt!

Hvor skal du arbejde henne?

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :4smartass:

Et lille sted i Ballerup, Trimshop.

Det ligger lige ved siden af min skole(læser også på HTX), derfra jeg stiftede bekendskab med det. Regner med at skifte center når jeg er færdig på 3. år.

Link to comment
Share on other sites

hmm krebs cyklus, lyder da til at være på et forholdsvist højt niveau, i hvilket omfang skulle du indrage den ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var bare under begrebet energiomsætningen - jeg skulle ikke forklare cyklussen specifikt, det er ikke alm. instruktør pensum. :blush: Heldigvis, det er en tung satan! Kan den slet ikke i hovede hvertfald..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share