Instruktør Eksamen


Krumborg
 Share

Recommended Posts

*flyttet fra "træningsprogrammer, tænkte denne kategori var mere velplaceret*

Jeg sidder her og er lidt spændt. Skal op til instruktør-eksamen imorgen. :4smartass:

Det kommer til at foregå over 3 dele:

Teoretisk del, hvor jeg bliver bedt om at udlede nogle fysiologiske aspekter vedr. whatver.

Den praktiske del hvor jeg får udleveret en case som jeg så skal lægge et program for.

Og yderligere en praktisk del hvor jeg skal fremlægge og udføre 2 øvelser af eget valg og kunne redegøre for alt der overhovede kan redegøres for.

Jeg føler mig rimelig sikker i det hele. Men jeg vil dog gerne have eventuelle råd med på vejen, tager den hjælp jeg kan få. Min chef, som også er en af censorene imorgen har sagt han forventer mellem 9 og 11 af mig, talk about pressure :raisebrow:

Nogle guldkorn?

Link to comment
Share on other sites

Min chef, som også er en af censorene imorgen har sagt han forventer mellem 9 og 11 af mig, talk about pressure

det der er vist ikke helt efter spillereglerne :blink:

______________

omkring eksamen så er det altid godt at have nogle 1-liners klar. jeg ved ikke hvad ikke hvad dit pensum. men hav nogle universal svar parat. det giver et indtryk af at du har en stor paratviden at du udenvidere fyrer guldkorn af når de spørger.

hvis du kan have et par humoristiske men stadig relevante 1-liners er det også godt. det underbygger dine guldkorn og det virker som om du slet ikke presset.

2. preaktiske del har du selv. skrevet ned et par ganeg så den sidder på ryggraden

det er ihvertfald nogle ting jeg har draget fordel af og som jeg kan give videre uden at kende dit pensum :)

Link to comment
Share on other sites

Min chef, som også er en af censorene imorgen har sagt han forventer mellem 9 og 11 af mig, talk about pressure

det der er vist ikke helt efter spillereglerne :blink:

Jeg har indtil videre arbejdet som receptionist i det center som han driver og gået på instruktør-uddannelsen der ligger i sammen bygning de sidste på måneder. Endvidere har jeg træner i overstående center i 1½ år. Undervejs har vi snakket meget sammen, også inden jeg valgte at blive instruktør. Han havde sagt det samme om han var censor eller ej :wink: Hvis det altså var mit forhold til ham du spurgte til?

Alt det andet du nævner har jeg allerede gjort. Tager også ud i centeret 1½ time før jeg skal op og tager en let gang træning hvor jeg går mine 2 øvelser igennem igen.. og igen.. og igen.. og igen..

Link to comment
Share on other sites

Alt det andet du nævner har jeg allerede gjort. Tager også ud i centeret 1½ time før jeg skal op og tager en let gang træning hvor jeg går mine 2 øvelser igennem igen.. og igen.. og igen.. og igen
well, nu skal du jo ikke kører dig træt. hvilke øvelser er det du har forberedt?
Hvis det altså var mit forhold til ham du spurgte til?

nej det er mere at censor normalt skal være en der ikke kender eksaminanten :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

well, nu skal du jo ikke kører dig træt. hvilke øvelser er det du har forberedt?

Squat og hyper extension.

nej det er mere at censor normalt skal være en der ikke kender eksaminanten :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, nu er der, desværre, ikke noget officielt forbund med licenser osv., der kan sætte et sådan system op, så alle de centre der nu engang har disse uddannelser, kan smide deres undervisere rundt til andre centre ved eksaminer og agere censore.. :dry: Min undeviser blvier fx også min censor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share