Pludselig vægtforøgelse


Alva
 Share

Recommended Posts

Jeg har i de sidste 2 måneder tabt 8 kg ved et kalorieindtag på ca 1200-1500 om dagen.

I går "kom jeg til" at spise lidt mere end normalt :blush: , 2500 kcal eller deromkring.

I går morges stod vægten på 67.9, men her til morgen vejede jeg 70.0 :blink::crybaby:

Jeg synes, at det lyder fuldstændig sindsygt. Jeg er godt klar over at jeg selvfølgelig ikke har taget 2 kg fedt på, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad grunden kunne være?

Alva

Link to comment
Share on other sites

..  - det er jo kropssammensætningen der er afgørende for udseendet (og en god pointer for den generelle sundhedstilstand), så smid vægten i skralderen (ah okay, pulterkammeret er også okay), dyrk en masse motion og styrketræning og nyd hvordan din krop ændrer dig mod det mål du har  ..

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis .. Få taget regelmæssig fedtprocent-målinger. Alt afhængig af hvilken maskine der bruges, kan de også fortælle dig hvor vaskulær du er.

Held og lykke tykke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Åh det da vist intet unormalt i det der, jeg har oplevet vægttab på op til 2½kg efter en hård bytur og mangel på appetit dagen efter, og så pludselig for kroppen brug for enorme store mængder væske og mad et par dage efter. Inden man ser sig om vejer man et par kg mere end før byturen. Men i løbet af ugen blir det hele normalt igen. Nu skal jeg selvfølgelig ikk ku sige om du havde drukket, sku bar lige af med min erfaring :)

Link to comment
Share on other sites

Nu skal det også lige siges at sådan en badevægt jo ikke altid er lige præcis :wink:

Men brug spejet istedet, det lyver aldrig. Hvorfor hænge sig i hvilke tal der står på vægten, hvis man er til freds med sit udsende?

Det kan da være lige meget om der 70 eller 100 hvis du kan lide det du ser i spejlet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share