Bulker-shake


DonNiklas
 Share

Recommended Posts

Hey. Ved godt at det her har været oppe før, men da søgefunktionen ikke virker vil jeg spørge igen. Det kunne jo også tænkes at i har fundet "Teh Ultimate Bulker-shake" i mellemtiden.

Så jeg vil gerne høre hvilke bulker-shakes i drikker, jer som drikker det sprøjt.

Mener engang jeg læste om en med fløde og sådan noget.

Det skal jo helst være med riiiigtig mange kcal i. Håber i vil bruge lidt tid på at skrive ind. Og gerne skrive hvad indholdet er i shaken.

Mange tak, og god weekend. :)

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad skal du med fløde??  :blink:  det hører sgu ikke hjemme i en god kostplan  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved jeg heller ikke. Men så bare engang en der havde en shake med fløde i. Kan ikke huske hvem det var, men det var en af "de kendte" her på sitet.

Har du indholdet sådan ca. i shaken? - Selvom det kan være svært at sige ud fra hvilke produkter man bruger.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er der flere som har gode bulker-shakes?

- Tak.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Istedet for deciderede shakes kan du bare sluge en masse olivenolie gennem dagen? kaloriedensiteten bliver ikke højere, og indholdet af mættede fedtsyrere er noget lavere end i fløde :smile:

Olie smager efter min mening ikke godt i en shake, så drik den ved siden af...sammen med din protein shake med evt. druesukker tilsat.

Link to comment
Share on other sites

Er der flere som har gode bulker-shakes?

- Tak.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Istedet for deciderede shakes kan du bare sluge en masse olivenolie gennem dagen? kaloriedensiteten bliver ikke højere, og indholdet af mættede fedtsyrere er noget lavere end i fløde :smile:

Olie smager efter min mening ikke godt i en shake, så drik den ved siden af...sammen med din protein shake med evt. druesukker tilsat.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ret sikker på jeg vil få kvalme, hvis jeg får for meget af sådan noget olie.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nope, en 30-35 gram om dagen får du bestemt ikke kvalme af....hvis du sluger det over 3 gange blandet op med vand og holder dig for næsen. Try it on :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det giver en 270 - 315 kalorier afhængig af mængden. Ja, det er næsten100% fedt men det er jo sundt fedt, kun 14% mættet fedt  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal prøve at huske det hvis jeg en dag kommer derud hvor jeg har proppet mig med alt det jeg kan æde og ikk gainer...

Men kræver vidst også at alt er perfekt i forvejen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Før i tiden proppede jeg med med rugbrød og jeg ved ikke hvad for kalorier,

Nu drikker jeg 3 liter mælk (skummet selvf.) og 30 gram oliven/kioldpresset solsikkeolie om dagen...det gør man skal æde noget mindre og kan klart anbefales til svagspisere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Før i tiden proppede jeg med med rugbrød og jeg ved ikke hvad for kalorier,

Nu drikker jeg 3 liter mælk (skummet selvf.) og 30 gram oliven/kioldpresset solsikkeolie om dagen...det gør man skal æde noget mindre og kan klart anbefales til svagspisere  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh ok til svagpissere, så er det ikk noget for mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede igår følgende (milk) shake:

Vanilieis: 250 g - 465 kcal

Minimælk: 300 g - 113,1 kcal

Proteinpulver med cacaosmag: 40 g - 158,6 kcal

1 banan - 136,5 kcal

Blænde, blænde og blænde :jodler:

Tilsammen giver det 873 kcal :cooldance: Samtidigt smager den kanon-godt :wink:

Haps :4eat:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det giver en 270 - 315 kalorier afhængig af mængden. Ja, det er næsten100% fedt men det er jo sundt fedt, kun 14% mættet fedt  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal prøve at huske det hvis jeg en dag kommer derud hvor jeg har proppet mig med alt det jeg kan æde og ikk gainer...

Men kræver vidst også at alt er perfekt i forvejen

<{POST_SNAPBACK}>

Drikker selv meget mælk, men pas på med 3 liter om dagen - det kan sgu ende med du bliver laktose intolerant - jeg drak også gerne 3-4 liter om dagen, men holder mig til 1-2 og det er næsten også for meget... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad skal du med fløde??  :blink:  det hører sgu ikke hjemme i en god kostplan  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved jeg heller ikke. Men så bare engang en der havde en shake med fløde i. Kan ikke huske hvem det var, men det var en af "de kendte" her på sitet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sikkert jsc's bulker-shake, du tænker på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad skal du med fløde??  :blink:  det hører sgu ikke hjemme i en god kostplan  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved jeg heller ikke. Men så bare engang en der havde en shake med fløde i. Kan ikke huske hvem det var, men det var en af "de kendte" her på sitet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sikkert jsc's bulker-shake, du tænker på. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg du har fuldstændig ret i ;)

Mener der var noget med ~1700 kcal i. Det må siges at være en del.

Mange tak for svarede indtil videre. Specielt Kanders synes jeg om. Elsker dem med is i. Hehe.

Er åben for en masse forslag endnu. Bare giv den gas, så vi kan få noget masse på kroppen her i julen :4mewantfood:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Flexipecs' Snickersshake!

Den smager bare så voldgodt!!!

½ liter mini mælk

½ liter vanilie is (low fat)

3 scoops whey protein m. chokoladesmag

1 stor spiseske chunky peanut butter

1 spiseskefuld honning

Blend og velbekomme

Protein: Ca. 110 gr.

Kcal: Ca. 1200

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Flexipecs' Snickersshake!

Den smager bare så voldgodt!!!

½ liter mini mælk

½ liter vanilie is (low fat)

3 scoops whey protein m. chokoladesmag

1 stor spiseske chunky peanut butter

1 spiseskefuld honning

Blend og velbekomme

Protein: Ca. 110 gr.

Kcal: Ca. 1200

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Mmm... Ser niice ud..

Det eneste problem er, at jeg ikke ved om man kan købe vanilie is med lidt fedt og chunky peanut butter i den lille by jeg bor i (Kjellerup).

Vi har en Rema1000, Super Brugsen, Fakta og Bisgaard (noget med danske købmænd:))

Det ved du/i ikke tilfældigvis noget om? Hvis der var en chance ville jeg selv gætte på Super Brugsen.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Flexipecs' Snickersshake!

Den smager bare så voldgodt!!!

½ liter mini mælk

½ liter vanilie is (low fat)

3 scoops whey protein m. chokoladesmag

1 stor spiseske chunky peanut butter

1 spiseskefuld honning

Blend og velbekomme

Protein: Ca. 110 gr.

Kcal: Ca. 1200

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Mmm... Ser niice ud..

Det eneste problem er, at jeg ikke ved om man kan købe vanilie is med lidt fedt og chunky peanut butter i den lille by jeg bor i (Kjellerup).

Vi har en Rema1000, Super Brugsen, Fakta og Bisgaard (noget med danske købmænd:))

Det ved du/i ikke tilfældigvis noget om? Hvis der var en chance ville jeg selv gætte på Super Brugsen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal prøves.... :4mewantfood: men hvor hulen køber man lowfat is? Jeg får alt for meget af det grimme usunde fedt hvis jeg bruger alm. is :blush:

Link to comment
Share on other sites

Håber det er i orden jeg genopliver min tråd igen. Jeg har lige stået og leget lidt med lidt kalorier.

Hvad siger i til denne shake:

250gr. vanilie is (high fat) 477,5 kcal

500ml. mini mælk 200 kcal

1 scoop protein 87 kcal

Det giver ca ~

42gr. protein

og 764,5 kcal i alt. Synes det er lidt vildt med alle de kcal?

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share