Hvilken uddannelse er bedst


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg været inde omkring jeres forskellige indlæg og debatter omkring spinning. Jeg er selv instruktør og for nyligt flyttet til Randers. Med mig har jeg to spinninguddannelser i lommen og en h... masse inspirationskurser fra blandt andet Sverige. Nu kommer mit spørgsmål så (fordi jeg udfra mange kan høre at de fleste af jer også har den ene uddannelse som jeg har, og som jeg også er pænt tilfreds med men ikke ovenud lykkelig for). Hvilken spinninguddannelse anser I erfarne spinnere og instruktører for værende den aller bedste i Danmark. :4smartass: Er det spinning.com, team masterbike, safe/sats eller hvad det hedder, Bodybike Academy eller andet. Hvad er jeres mening. Glæder mig rigtig meget til at køre sammen med mange af jer den 8 januar i Randers og håber på at være med andre steder også. Knus og kram den ligeså tossede spinner som jer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvilken spinninguddannelse anser I erfarne spinnere og instruktører for værende den aller bedste i Danmark.  :4smartass: Er det spinning.com, team masterbike, safe/sats eller hvad det hedder, Bodybike Academy eller andet.

Ud over flere endags arrangementer med gæsteinstruktører har jeg kun en uddannelse, og det er ved BodyBike Academy.

Uddannelsen syntes jeg er god fordi den ikke kun bedømmer den enkelte ud fra de praktiske egenskaber, men også ud fra de teoretiske. Her det altså ikke nok at man er en dygtig spinner, man skal også vide hvorfor og hvorfor ikke man ikke gør de forskellige ting.

Finn

Link to comment
Share on other sites

[ud over flere endags arrangementer med gæsteinstruktører har jeg kun en uddannelse, og det er ved BodyBike Academy.

Uddannelsen syntes jeg er god fordi den ikke kun bedømmer den enkelte ud fra de praktiske egenskaber, men også ud fra de teoretiske. Her det altså ikke nok at man er en dygtig spinner, man skal også vide hvorfor og hvorfor ikke man ikke gør de forskellige ting.

Finn

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share