Smerte ved coc træning


teddy
 Share

Recommended Posts

Da jeg fik mine coc får ca 1/2 år siden var det jo vildt fedt at træne med dem, så har nok fået gjort det for meget, for de sidste 3-4 mdr vil jeg tro, har jeg ikk kunne træne med dem, af den årsag at når jeg laver et tryk føler jeg en smerte, eller et stik på oversiden af hånden, føles som om det sidder lige under huden ved knoglerne. Har flere gange siden prøvet at bruge dem igen, selv den helt lette af dem og problemet er der med det samme. I hverdagen hvis jeg laver noget hvor jeg også skal trykke sammen om noget mærker jeg det også, ikk noget meget smertefuldt, men det er der.. Ved al anden træning også statisk greb træning mærker jeg intet til det.

Hvad skal jeg gøre?? Træne let med coc og håbe det går væk igen, holde mig helt fra coc træning som jeg nu har gjort i mange mdr og håbe på det bedste??

Nogle med gode råd???

Teddy

Link to comment
Share on other sites

giv op og sælg alle dine COC's til mig.. :tongue:

Nah, just kidding..! Ved ikke lige hvad der kan være galt! træner du dem seperat fra resten af din træning eller i slutningen af din sædvanlige træning?

Ps. købte du dem fra ironmind? hvor lang tids levering er der på sådan noget pjat egentlig.. Jeg VIL have nogle nu her :devil:

Link to comment
Share on other sites

giv op og sælg alle dine COC's til mig..  :tongue:

Nah, just kidding..!  Ved ikke lige hvad der kan være galt!  træner du dem seperat fra resten af din træning eller i slutningen af din sædvanlige træning? 

Ps. købte du dem fra ironmind?  hvor lang tids levering er der på sådan noget pjat egentlig..  Jeg VIL have nogle nu her  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok ikk lige om emnet, men fint nok :bigsmile:

Jeg købte dem fra ironmind, de leverede på lidt over en uge, så jeg syntes det var cool og de er super fede at træne med og hardcore at være god til :4thumbup:

Jeg har mest haft brugt dem som seperat træning, men til sidst brugte jeg dem sammen med min alm træning

Link to comment
Share on other sites

Er det begge hænder det drejer sig om eller kun den ene (har du evt. haft forstuvet håndledet el. lign)?

På oversiden af hånden ligger de sener, der bruges til ekstension af fingrene, det kan måske noget at gøre med den strækpåvirkning der kommer af disse ved grebstræning.

Oplevede selv samme problem efter en håndledsforstuvning, men det gik over efter et par måneder.

Hvis 4 måneders CoC-træningspause ikke har afhjulpet problemet er en tur omkring lægen nok på sin plads :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det begge hænder det drejer sig om eller kun den ene (har du evt. haft forstuvet håndledet el. lign)?

På oversiden af hånden ligger de sener, der bruges til ekstension af fingrene, det kan måske noget at gøre med den strækpåvirkning der kommer af disse ved grebstræning.

Oplevede selv samme problem efter en håndledsforstuvning, men det gik over efter et par måneder.

Hvis 4 måneders CoC-træningspause ikke har afhjulpet problemet er en tur omkring lægen nok på sin plads  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Er kun den ene hånd og det føles ligesom der ved senerne.. Men er ikk meget for en tur ved lægen, har ikk meget tillid til den slags.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Så fik jeg taget mig sammen til at tage til lægen og efter vlidt trykken på min hånd konstaterede han at der ikk var noget galt og jeg bare skulle holde den i ro, selvom jeg sagde jeg nu havde gjort det i snart 3 mdr... Derfor jeg hader læger

Link to comment
Share on other sites

prøv at træne lidt lettere i en periode - evt. kan du starte din grebstræning ved at holde hænderne i varmt vand et par minutter..... det skulle være den bedste opvarmning af musklerne til grebstræning..... ellers må du bare bide smerten i dig......... det er også mere hardcore :laugh:

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share