Fitness i Odense?


Svinefar
 Share

Recommended Posts

Ja, det er rigtigt. Jeg gider bare ikke al den cykling. Har også 2*6 km på arbejde hver dag. Og det regner så vildt i odense. Hele tiden, synes jeg :)

<{POST_SNAPBACK}>

He he.. Regner hele tiden i Odense? Hmm måske, det har jeg nu aldrig rigtig tænkt over.

For nu at holde sig til emnet, så er det vel et spørgsmål om hvorvidt man vil ofre 10 minutter ekstra nogle gange om ugen, i mod at træne et bedre sted med flere piger og andre fra MOL som man måske lærer at kende :smile:

Styrketræner ikke selv, men når jeg starter bliver det sandsynligvis i OBBC.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg vælger nu altid trænings"center" ud fra pris - selvfølgelig holdt op mod udstyr. Men eftersom jeg ikke har intentioner omkring at blive Mr. O, eller nå de 1ton i totalen, klarer jeg mig fint de steder hvor der er håndvægte og stænger,samt pulls og dips stativ..

Kunne ikke lige overskue at skulle se godt ud mens jeg trænede pga af piger, og vil da slet ikke betale x antal kr. ekstra for det. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hvem fanden vælger træningscenter efter hvor mange piger der er  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem gør ikke det? :blink:

Jeg mener, jeg valgte da OBBC af den grund. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ja, det skal du vel sige....bare mærkeligt at du så bruger så meget tid på at glo på moos´s unge uspolerede bagdel... :raisebrow:

svinefar > hvis du ikke gider cykle fra skibhusvej ned til OBBC, så er du da dælme os en doven hund :blink: eller svin om du vil...

sååå langt er der altså ikke...

Link to comment
Share on other sites

Ja altså jeg har været i OBBC en enkelt gang, og jeg går da fra tid til anden, og overvejer at rykke teltpælene op, og begynde der. Og jeg bor altså på Østerbro!

Det sted er SÅ fedt!! :4thumbup: :4thumbup:

Klart det fedeste gym jeg nogensinde har besøgt! Og hvis du ikke vil cykle 1,5 km for at komme derned, så er du altså et forkælet skarn!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Lagoon, hvis du ikke gider cykle 5 minutter for at træne i Danmarks bedste center, så er der sgu' noget galt med dit ambitionsniveau.

Jeg trænede selv i OBBC inden jeg flyttede til det mørke nordjylland - og jeg savner det center for vildt - så udnyt dog, at du bor så tæt på! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg faktisk selv besøgt OBBC en enkelt gang, til en såkaldt "prøvetime", og må godt nok sige jeg ikke heeelt kan følge jeres begejstring. Ok, det er stort og ok fedt, men hvad er det præcist der gør det så godt, UD over der træner mange mennesker fra MOL og at de har lidt ekstra frivægte end de andre store fitness kæder. ??

Den dag jeg bliver nødt til at betale for at træne i center, vil jeg da KLART overveje OBBC, meeen until then :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvem fanden vælger træningscenter efter hvor mange piger der er  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem gør ikke det? :blink:

Jeg mener, jeg valgte da OBBC af den grund. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ja, det skal du vel sige....bare mærkeligt at du så bruger så meget tid på at glo på moos´s unge uspolerede bagdel... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

:huh2:

Uspoleret? :whatsthat:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg faktisk selv besøgt OBBC en enkelt gang, til en såkaldt "prøvetime", og må godt nok sige jeg ikke heeelt kan følge jeres begejstring. Ok, det er stort og ok fedt, men hvad er det præcist der gør det så godt, UD over der træner mange mennesker fra MOL og at de har lidt ekstra frivægte end de andre store fitness kæder. ??

Den dag jeg bliver nødt til at betale for at træne i center, vil jeg da KLART overveje OBBC, meeen until then  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Stort, fedt, gode faciliteter, gratis kaffe, rimelige priser, etc. Det samlede helhedsindtryk er at det er bedste center jeg har sat mine fødder i.

I sin tid skiftede jeg til OBBC for at få styrkeløftslicens og på det tidspunkt kendte ikke særlig mange(therealhurra som den eneste), og det var samtidig en del dyrere end det center jeg kom fra(fordi man fik en kanonstudierabat der på det tidspunkt), men set i bakspejlet så var det absolut det værd. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share