Fitness i Odense?


Svinefar
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige flyttet til byen, og kender ikke rigtig til, hvor det er fedt at træne. Var i dag nede i fitness og lifestyle og prøve at træne dernede. Det var da ok, men godt nok nogle gamle skodmaskiner i forhold til fitnessDK, som jeg er vant til fra Aalborg. Derudover var der 30 ildelugtende mænd og 2 piger eller sådan noget.

Hvor kan man træne i nærheden af skibhuskvarteret, hvor babe-ratioen er er bedre, og hvor udstyret ikke er fra 1970?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige flyttet til byen, og kender ikke rigtig til, hvor det er fedt at træne. Var i dag nede i fitness og lifestyle og prøve at træne dernede. Det var da ok, men godt nok nogle gamle skodmaskiner i forhold til fitnessDK, som jeg er vant til fra Aalborg. Derudover var der 30 ildelugtende mænd og 2 piger eller sådan noget.

Hvor kan man træne i nærheden af skibhuskvarteret, hvor babe-ratioen er er bedre, og hvor udstyret ikke er fra 1970?

<{POST_SNAPBACK}>

OBBC

Det bedste sted i byen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ligger på Rugårdsvej, ved siden af TV2. Vi er omkring 2000 medlemmer og der er par kønne piger imellem. :innocent:

Priser:

PRISER

I september og oktober sparer du indmeldelsesgebyret!

Kontingent for studerende :

Indmeldelsesgebyr = 100 kr.

1 mdr. (på PBS) = 235 kr.

1 mdr. (på giro) = 285 kr.

3 mdr. = 675 kr.

6 mdr. = 1310 kr.

12 mdr. = 2480 kr.

Kontingent for alm. :

Indmeldelsesgebyr = 200 kr.

1 mdr. (på PBS) = 260 kr.

1 mdr. (på giro) = 310 kr.

3 mdr. = 750 kr.

6 mdr. = 1410 kr.

12 mdr.= 2680 kr.

Diverse :

10-turskort (gyldigt i 3 mdr.) = 395 kr

1 x bodybike/aerobic/styrke = 75 kr.

Kostplanlægning = 50 kr.

Sol fra = 30 kr.

Massage fra = 150 kr.

Fysioterapi fra = 250 kr.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Heh, og det stod så på forsiden, kan jeg lige se :)

Uh, det ser jo rigtig fint ud. Det er kun minimalt dyrere end fitness og lifestyle, og det er værd at betale for hver enkelt babe efter min mening. Dog skal jeg så ud på cykel for at komme derhen, men så langt væk er det bestemt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var ellers ikke fordi, at der manglede så meget vil jeg sige. Det var mere, at flere af maskinerne gjorde decideret ondt at benytte. Og godt nok er man jo en hård styrketræningsgut (eller noget) meeeeen inden grund til mere smerte end nødvendigt.

Musikken var dog fed. Receptionisten var vist glad for rage against the machine og limp bizkit, så det spilede han meget :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var ellers ikke fordi, at der manglede så meget vil jeg sige. Det var mere, at flere af maskinerne gjorde decideret ondt at benytte. Og godt nok er man jo en hård styrketræningsgut (eller noget) meeeeen inden grund til mere smerte end nødvendigt.

Musikken var dog fed. Receptionisten var vist glad for rage against the machine og limp bizkit, så det spilede han meget  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er også masser af maskiner i OBBC, en del af dem er faktisk ret gode, hvis man er til den slags. Skiver, vægtstænger, håndvægte, etc. er der massere af. Musikken er til gengæld det eneste som kan halte. :dry:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Hvem fanden vælger træningscenter efter hvor mange piger der er  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

You don't want to know. Jeg kender sågar én der valgte studium efter kønsfordelingen (han valgte nordisk på SDU da der var i omegnen af 80-90% chicks på studiet) Bevares han var også en player, men jeg tvivler stærkt på om han nogensinde fuldførte studiet :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

.. Og godt nok er man jo en hård styrketræningsgut ..

<{POST_SNAPBACK}>

>

Jeg må jo indrømme, at jeg forfalder lidt til maskinparken, da jeg ikke lige kan overskue alle de smarte frie øvelser.

<{POST_SNAPBACK}>

De 2 ting hænger ikke rigtig sammen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Heh nah, måske. Men hvad kan man gøre ved det :)

Link to comment
Share on other sites

Hvem fanden vælger træningscenter efter hvor mange piger der er  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Der ligger avanceret motivationsteori bag. Der kunne skrives en doktorafhandling om det, men jeg nøjes med denne lille mand: :4smartass:

Jah, jeg ved heller ikke. Lifestyle ligger 300 m fra min lejlighed, mens det er Obbc ligger 1.5 km fra. Det skal også lige med i regnestykket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share