Forbrug af Therma Power


Krumborg
 Share

Hvad er dine erfaringer med Therma Power?  

117 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, ville høre hvor udbredt det er? Hører efterhånden om flere og flere der bruger dem og har endnu ikke hørt om nogen bivirkninger.

Nogen der ved hvilken effekt det har på ens stofskifte på lang sigt?

Jeg har selv prøvet det en enkelt gang - damn jeg var oppe og flyve. :cooldance:

Edit: mangler vist lige "prøvet det en enkelt gang" :blush:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Ikke hørt om nogen bivirkninger. Det er meget udbred isæt ved de personer der liggeri oversize klassen og har prøve alt for at blive slankere. Det er jo et efedrin ligende stof. Som har de samme bivirkninger som andre slanke produkter svimmelhed, hovedpine, kvalme, svedudbrud, tremor, hjertebanken, opkastning, søvnløshed, rastløshed, mundtørhed etc. Bivirkninger kommer det er bare efter hvor lang tid brug af TP, mange går om spiser det som slik og for at sige det ligeud sådan som det er sætter TP forbrændingen op med 3 % det bliver også til meget over en længerer periode men det er bestem ikke sundt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke hørt om nogen bivirkninger. Det er meget udbred isæt ved de personer der liggeri oversize klassen og har prøve alt for at blive slankere. Det er jo et efedrin ligende stof. Som har de samme bivirkninger som andre slanke produkter svimmelhed, hovedpine, kvalme, svedudbrud, tremor, hjertebanken, opkastning, søvnløshed, rastløshed, mundtørhed etc. Bivirkninger kommer det er bare efter hvor lang tid brug af TP, mange går om spiser det som slik og for at sige det ligeud sådan som det er sætter TP forbrændingen op med 3 % det bliver også til meget over en længerer periode men det er bestem ikke sundt.

<{POST_SNAPBACK}>

Der er ephedrin i, 800 mg hvis jeg husker rigtigt.

De 3% - er der nogen videnskabelige dokumentation for det? Og er det kun ved indtag af en kapsel?

Link to comment
Share on other sites

det kan fremprovokere iskæmisk hjertesygdom i overvægtige. I overvægtige er der jo i forvejen en tendens til forkalkning af kranspulsårerne og dermed en tendens til hæmmet blodforsyning til selve hjertemusklen. Efedrin stimulerer selve hjertet til at slå hårdere og hurtigere, hvilket øger hjertets behov for ilt. Derfor kan efedrin fremprovokere angina pectoris eller på en dårlig dag et myokardieinfarkt, altså at noget af hjertevævet dør af iltmangel. ryk direkte på hospitalet og indkassér ikke 4000 slask hvis du passerer start. sur røv.

I personer der forvejen er udsat kan det altså let være strået der vælter læsset, hvilket vel osse var grunden til at det blev taget af markedet (jeg tænker her på letigen).

Iøvrigt kan høje doser i lang tid give nedregulering af beta receptorer med blandt andet hæmmet maxpuls og ortostatisk hypotension (svimmelhed, når man rejser sig) til følge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad for et stykke tid siden foran to gutter på 14-15 år i bussen, og de pralede lystigt over de havde taget dem til en fest, og at de "havde været helt oppe at køre" - Jaja tænkte jeg og grinte for mig selv, men ungdommen nu til dags! :blink:

Har forøvrigt aldrig prøvet det, og kunne aldrig drømme om det.

Link to comment
Share on other sites

TP er det eneste "dopingpræparæt" (hvis det altså er doping) jeg har prøvet, jeg synes bare ikke rigtig jeg synes det virkede på nogen måde - jeg synes resutatet er detsamme som under en normal diæt med cardio.

Eneste jeg fandt udaf var at det var en rigtig god ide ikke at spise dem på tom mave, da man ellers kan smage hvordan ceyennepeber smager i sure opstød :)

Link to comment
Share on other sites

det kan fremprovokere iskæmisk hjertesygdom i overvægtige. I overvægtige er der jo i forvejen en tendens til forkalkning af kranspulsårerne og dermed en tendens til hæmmet blodforsyning til selve hjertemusklen. Efedrin stimulerer selve hjertet til at slå hårdere og hurtigere, hvilket øger hjertets behov for ilt. Derfor kan efedrin fremprovokere angina pectoris eller på en dårlig dag et myokardieinfarkt, altså at noget af hjertevævet dør af iltmangel. ryk direkte på hospitalet og indkassér ikke 4000 slask hvis du passerer start. sur røv.

I personer der forvejen er udsat kan det altså let være strået der vælter læsset, hvilket vel osse var grunden til at det blev taget af markedet (jeg tænker her på letigen).

Iøvrigt kan høje doser i lang tid give nedregulering af beta receptorer med blandt andet hæmmet maxpuls og ortostatisk hypotension (svimmelhed, når man rejser sig) til følge.

<{POST_SNAPBACK}>

Er nedreguleringen af beta2 receptorerne permanent eller er den reversibel?

Er der nogen studer af hvilke doser/varighed før disse uheldige virkninger (primært nedreguleringen af beta2receptorerne) forekommer.

Mvh Poul

ps: Er jeg den eneste der syntes at det er vanvittigt med den gængse praksis man har set hos læger: Lang tids brug. Nedsat virkning? Pause? Nej nej, vi opper bare dosen :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share