Kvindehåndbold!


pelle r
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Selv om jeg måske bliver erklæret landsforræder og det som er værre, vil jeg sgu ikke holde min kæft :king:

Jeg tro vi taber og vi taber big time. Vi har været så heldige hele vejen igennem, og Norge spiller altså godt. Så godt at held ikke er nok. ved mindre de trækker et fantastik nummer op af hatten, kan vi hvis godt kalde Norge for europa mester :dry:

Link to comment
Share on other sites

Flot af Danmark at sende et b-hold til EM og så ved pausen i finalen stå lige med Norge. Helt utroligt at Danmark, uden fem af vores (og dermed verdens) mest gennembruds-, skud- og pasningsfarlige spillere stadig kan klare den. Specielt grundet en virkelig dygtig taktisk indsats at Pytlik og så en Hørlykke som spiller som en drøm (når det tages i betragtning at angrebet overhovedet ikke er sammenspillet endnu).

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

"Hapser"  I blackmoore ordbogen står det under: ... sådan lige til at hapse som et godt stykke chokolade = "mere end almindelig bylækker"

<{POST_SNAPBACK}>

10 cm lavere og så kunne hun i jarvigs ordbog gå under "hun kunne da godt få en chance, hvis hun gjorde det godt" :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share