For dem der kommer fra Hillerød og omegn


Bellini
 Share

Recommended Posts

I Hillerød Posten står at de bl.a. specifikt vil henvende sig til elitesportsudøvere - derfor mit 'lyder interessant'-statement. Men hvis de snakker om prof. skakspillere, skal man nok ikke forvente det store af udstyret.

Personligt er jeg fløjtende med Café, fysioterapi, spa og hvad har vi, hvis bare de har en masse basalt udstyr i form af racks, bænke, stænger og skiver (for det er da i den en grad en mangelvare de 2 andre steder). Ligeledes skal dette udstyr være af en ordentlig kvalitet (eleiko eller lign.) - Det er kun i Fysioform de har det i dag.

....og så skal der være gratis parkering. :smile:

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i SC og jeg har ingen problemer med skiver, stænger og hvad du ellers nævner  :nissecool:

<{POST_SNAPBACK}>

Sportsclub er da udemærket. Men det kunne sagtens være bedre:

- Et bedre stativ til squat

- Flere løse skiver

og frem for alt

- ikke et spring på 3kg i håndvægtene. 15-18-21-24 osv det er alt for lidt...

Mht skiver og vægte er FysioForm bedre, jeg kan bare bedre lide atmosfæren i SC!

Link to comment
Share on other sites

Åhhr hvor er det træls med ting man ikke kan huske... Det center der lå næsten op ad Herredsvejen; hvad var det nu det hed? Var der i en del tid; faktisk et hyggeligt lille sted i modsætning til der jeg er nu, hvor man bestemt ikke hilser på hinanden.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

3 steder? Nu er Ålholm jo ikke et frit tilgængelidt sted vel .... eller ?

Men jo - jeg synes at kvaliteten af SC generelt er ALT for dårlig til 350 kr/mdr. Bevares man kan da træne der (og jeg har da også gjort det i nogen år nu), men det er sgu ikke optimalt. Der er kun 1 rack, kun 1 bænk, kun 1 50 mm stang, forskellige 20 kg's skriver som ikke alle vejer 20 kg :blink:, ingen mariekiks til 50 mm stangen, alt for store spring i den høje ende af håndvægtene, ikke nok skiver til den ukurante-Gervasport-bænk-stang (og hvorfor overhovedet ha' flere forskellige stang-typer??), ingen dipsbælter, ingen alm. bælter, osv osv. Efter ½ års 'brokkeri' fik jeg i går 'lovning' på, at der snart vil komme nogle mariekiks til 50 mm stangen. Det burde sgu inte tage ½ år - de burde bare have været der fra starten.

Til gengæld har de en maskinpark så stor - og de vejleder gerne i squat i smith-stativet. Aarhg!!

Det var (noget af - der er mere hvor det ekommer fra :smile:) dagens brok.

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Nogen der har en dato på hvornår det åbner?

Nope, men der er en fin cybex maskinpark derinde kan man se gennem vinduet. Mht Sportsclub siger du bare til Bellini så giver jeg en gratis instruktion i helt almindelige squats uden knæbind, bælte eller i noget "smith stativ". :devil: Der er trods alt mulighed for fritstående squat omend stangen er noget glat.

p.s. Jeg giver IKKE instruktion i smith squats! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mht Sportsclub siger du bare til Bellini så giver jeg en gratis instruktion i helt almindelige squats uden knæbind, bælte eller i noget "smith stativ".

Hvor fra har du indtrykket, at jeg har brug for instruktion i squat (desuden har jeg heller aldrig set en instruktør udføre et bare nogenlunde anstændigt squat derude - eller nogen andre for den sags skyld)? :raisebrow:

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

SC i hillerød er alt for dyrt i forhold til hvad man får og allerød er endnu værre (INGEN SQUAT STATIV!!).

Har trænet i SC, men er skiftet til lillerød vægtløfter klub til 50kr/md. Og de har imo meget bedre udstyr end SC.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share