3 dags bænk program


blazz
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg vil til at få sparket godt op i min total. Jeg skal over de 300. Jeg har tænkte mig at køre lidt russiske løfte programmer.

Jeg tænker på at køre

Russian squat Routine

TJ singel dødløft program

Jeg mangler så et program til bænkpres. Det skal være et 3 dags program, da jeg kun har tid til at træne 3 gange om ugen.

De 2 programmer består jo uden hjælpeøvelser, vil de blive for meget at køre lidt hjælpe øvelser ved siden af. Jeg ved ikke lige hvor meget de forskellige programmer slider på en.

Håber i har nogle fantastiske forslag :4thumbup:

MVH Peter

Link to comment
Share on other sites

mange tak for det, det ser sgu spændene ud, men lidt underligt at man skal sætte sig mål :blink: man kan da let skyde over eller under.

Og velkommen til MOL :4thumbup:

Et lille tillæg spørgsmål

hvis jeg nu vil køre et 4 dags program. Kan jeg så godt strække programmet. Altså bare køre 3 gange om ugen, også tage den 4 dag i næste uge hvor ejg også forsyde den sidste dag, osv

P.S Total seje smilies :nissecool::nissegrin::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

finder det også lidt mærkelig man skal sætte sig et mål  :raisebrow:  men på den anden side har man vel altid et mål i bænkpres osv  :rudolph:

Jamen tror ik det gør det helt store du smider en træningsdag mere oven i programmet. Hvis det er det du mener?! Bare du undgår failure

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tænkte bare på at udskyde den 4. dag til næste uge. Så vil programmet vare lidt længere, men man vil få et 3 dags program :smile:

Jeg ved ikke om det gør noget, for man får jo samme antal løft, men man vil blot får lidt ekstra hvile, hvilket jo aldrig skader :4thumbup:

Tro bare man let kommer til at sætte sit mål for højt eller for lavet. Men hvis man kan finde ud af det, virke programmet sikkert

Link to comment
Share on other sites

jamen efter hva jeg kan se er der da kun 3 dage i ugen. Så ingen grund til at udskyde en 4. dag... Som jo heller ik er der  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tænkte mere på et program somolov jr hvor det er 4 dage om ugen :smile:

For egj tro sgu ikke jeg kan det med at sætte mål. Og da jeg skal både køre et squat program og dødløft program, tro jeg det andet fylder for meget. desvære

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke lige uploade det. Men du kan finde det under funktionel styrke --> styrkeløft programmer også hedder det hvis cccp eller noget som ligner :nissetunge:

Held og lykke med programmer, håber det giver pote

Edited by blazz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share