K: Styrkeløft stænger


loonie
 Share

Recommended Posts

Vi mangler flere styrkeløft stænger i vores klub. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen herinde, der har et par stykker til overs af ordentlig kvalitet, eller kender, hvor man kan få fat i sådan nogen til god pris.

Jeg har kontaktet Eleiko direkte, og de skal have over 5000,- plus forsendelse pr. stang :w00t:. Det synes jeg er liiiiiige i overkanten, derfor vil jeg høre, om der er nogen herinde, som kan hjælpe mig med det?

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler flere styrkeløft stænger i vores klub. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen herinde, der har et par stykker til overs af ordentlig kvalitet, eller kender, hvor man kan få fat i sådan nogen til god pris.

Jeg har kontaktet Eleiko direkte, og de skal have over 5000,- plus forsendelse pr. stang :w00t:.  Det synes jeg er liiiiiige i overkanten, derfor vil jeg høre, om der er nogen herinde, som kan hjælpe mig med det?

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet at kontakte ER-Equipment? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

For fanden det er genialt initiativ, har aldrig rigtig forstået hvorfor der skal være VL stænger i hobetal, men kun ganske få SL stænger.

Har hørt at Leoko er en del billigere end Elieko?

<{POST_SNAPBACK}>

Men også bedre mig bekendt. :nissecool:

<{POST_SNAPBACK}>

That too :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share