Fysioterapeuter??


ANDY-BH
 Share

Recommended Posts

Tjek!

Er på 4 semester på vej mod 5. skal op i manuel vævsbehandling, tbp og el-terapi i januar. Går på skolen i kbh.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan det står til på de andre skoler mht økonomi? På vores skole har der gennem det sidste år været rimelig store besparelser der har gjort at en del undervisning nu er i auditorie, noget undervisning bliver sparet væk o lign. :dry:

Ellers må jeg sige det er et super-studie.

Link to comment
Share on other sites

synes jeg er svært at svare på. selvom mine interesser ligger inden for det sportslige er det faktisk ikke så slemt f.eks. at arbejde med ældre mennesker. Mange starter studiet med at tænke at de i al fald ikke skal arbejde med ældre mennesker eller psykisk syge, men en del finder det alligevel eftehånden spændende. Vil til at starte med gerne arbejde et sted med en bred patientgruppe.

Link to comment
Share on other sites

Ja på Næstved står det vist ikke så dårligt til, vi har ingen aflyste timer, men savner til tider nogle spændene gæste-lærere. Jeg syntes så til gengæld, at standarden i undervisningen, generelt er meget høj. De faste lærere er for de flestes vedkommende meget engagerede og velforberedte. Der er selvfølgelig nogle håbløse tilfælde, som nok skulle have ventet lidt med at kaste sig ud i undervisning, til de selv havde noget ordentlig praktisk erfaring.

Jeg har det ligesom laush, jeg vil gerne ud, hvor jeg møder så mange forskellige patienter og problematikker som muligt. - Vil prøve at få så bredt et kendskab og erfaringsgrundlag som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Ergoterapeut mit vorliebe für anatomi..

Lige et spørgsmål til jeres udd.:

Har i også kun anatomi undervisning de første 2 semestre?

Jeg er for nylig begyndt at studste lidt over hvordan det kan lade sig gøre at en muskel der har fx to virkninger, kan lave denene virkning imens den anden hæmmes af en antagonist...

letteste eksempel Biceps >< pronator musklen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share