TV-shop tingesterne


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg set det bedste! Gym-fitnes, som træner for dig mens du bare slapper af. Den koster 500 kr...

Har lige kopieret hvad der står på TV-shop.com om tingen:

Hvad siger du til at få en pæn, flad mave uden at skulle træne? Nu kan du glemme alt om de apparater, der trækker dig, strækker dig, ruller dig og vrider din ryg af led, men stort set intet gør ved mavemusklerne. Nu er hjælpen på vej.

Hemmeligheden er dette lille, elektroniske vidunder, der kan ligge i en håndflade. Professionelle trænere kender det og bodybuildere bruger det. Nu kan du også få det.

Døjer du med at holde de ekstra pund og centimeter væk fra kroppen?

Er du møgirriteret over dine ”små håndtag”?

Og hvad med den grimme appelsinhed?

Du må simpelt hen have den fantastiske Gymfitness, det revolutionerende gennembrud, der giver dine muskler effekten af en fuld workout uden sved, hårdt arbejde eller træning. Gymfitness er et videnskabeligt vidunder, der bruger elektroniske impulser til at træne dine muskler. Du fæstner den bare om maven og tænder.

Gymfitness er en elektronisk muskel simulator, som er specielt designet til at træne mave- og brystmuskler, men også til at give stærkere ryg og arme. Den hjælper også med at øge blodcirkulationen og kan massere muskler.

Gymfitness frembringer naturlige impulser, der gør at musklerne spænder og slapper af hundrede gange i løbet af få minutter, ligesom når du træner i et fitness center.

Gymfitness er helt sikker at anvende og perfekt, hvis du har svært ved at nå at gå i finess center. Spænd blot bæltet rundt om de muskler du vil træne og du kan se hvordan de spænder og slapper af præcist som når du træner i et fitness center. Du vil mærke resultatet allerede efter nogle få ugers brug.

Kroppen, som du altid har drømt om, er indenfor rækkevidde!

Du kan virkelig både føle og se, at Gymfitness arbejder. Seks indbyggede programmer sørger for alle dine fitness-behov.

Nummer et er et massageprogram, der blødgør dine ømme muskler, som en herlig massage.

Nummer to er programmet, der forbrænder fedt og former kroppen. Det forbrænder fedtet med samme effekt som hundreder af sit-ups.

Nummer tre er programmet, der opbygger muskelkraft. Ligesom når du løfter vægte, opbygger det de muskler, du vil have fremhævet.

Nummer fire er det almindelige træningsprogram, der trimmer hele kroppen, som når du går til workout i træningscentret.

Nummer fem er programmet, der nedbryder appelsinhud på bagdel og lår. Det nedbryder langt mere effektivt end andre behandlinger de små fedtceller, der er årsagen til appelsinhud.

Og nummer seks er programmet, der dræner de nedbrudte fedtceller væk, så huden igen får et blødt udseende.

- Træner musklerne enkelt

- Øger cirkulationen

- Massere

- Let og enkel at anvende

Gymfitness hjælper dig med at træne dine muskler hjemme i ro og mag!

Satte lige streg under nogle ting, som jeg helt klart ville sætte spørgsmålstegn ved.

En anden til jeg tænkte på er: Hvis det rent faktisk virker, så må den næsten være farligt. Jeg så reklamen i fjernsynet, og de sagde sådan set bare at man spænder den om maven, brystet eller biceps, og så blev de store. På siden står der så også ryggen, hvilket jo er et fremskridt... :) De nævner intet om triceps, som er hovedparten af overarmen. Hvis jeg trænede de få muskler de nævner, så ville min underarm halte efter (Man griber jo ikke om tunge vægte eller noget, så de vokser ingen steder.) Umidbart så ville jeg ikke på markerede vinger eller en stor trapz. Min lænd ville hurtigt blive for svag til at klare presset fra de store muskler foran på kroppen, og mine ben ville komme til at ligne tændstikker der kunne knække nårsomhelst. Hvad ville der ske ved mine skuldre?

Nogen der har erfaringer, eller der kan be- eller af-kræfte at det evt kunne virke... Et sted i teksten (JEG HAR SAT STREG UNDER DET) står der noget med BB'ere og Pro-trænere bruger det? Umidbart ville jeg sige B...S... Nogen der har hørt om det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share