Rosiner efter træning??


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Ja, ville bare høre om det evt ku være en ide at æde lidt rosiner efter træning...

Jeg har læst kulh. faq, og ved at det er en ide med hvidt brød.. Kan rosiner erstatte dette..?? hvis ja, hvor meget vil I foreslå.. jeg åd 30 gr. rosiner idag efter træning...

Link to comment
Share on other sites

Ja, ville bare høre om det evt ku være en ide at æde lidt rosiner efter træning...

Jeg har læst kulh. faq, og ved at det er en ide med hvidt brød.. Kan rosiner erstatte dette..?? hvis ja, hvor meget vil I foreslå.. jeg åd 30 gr. rosiner idag efter træning...

<{POST_SNAPBACK}>

Frugtsukker optages ikke lige så hurtigt som kulhydraterne i hvidtbrød. Så hvis du vil have det optimale ud af det, så spise hvidtbrød og ikke rosiner.... men jeg tvivler på det gør den STORE forskel :smile:

Link to comment
Share on other sites

hejsa

Efter ræning bør du indtage kulhydrater helst iform af den hurtig optagelige slags.

Druesukker er nok det der virker hurtigst. Det kan købes i bla. føtex (ved mel og sukker) det koster ca. 18 kr. pr. 500 gram.

bland ca. 40-60 gram med vand, plus evt. protein pulver og kreatin, og så har du en optimal træning shake.

Men rosiner er også ok.

Vel bekommen

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo også spise en sandwich med to skiver blændende hvidt brød og en masse rosiner ind imellem :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

med honning smurt på brødet velsagtens.

minder mig om dengang jeg var løbet tør for rugbrød til min makrel i tomat, og istedet måtte hælde en stor håndfuld rosiner udover den sagesløse fisk :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share