CUTTE...


wasabi
 Share

Recommended Posts

Så jeg kommer til at lige Brad Pitt i FightClub (en som knækker hvis man får en mavepuster)..... 

Det billede tænkte jeg også på :tongue:

Men jeg mente, hvis din fedtpreocent faldt med 7% (da jeg ikke tror, at den er 14% men højst 12%)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm nå på den måde...

Det må sku være vildt at komme ned omkring de 5, men så knækker jeg bare, som sagt tidligere... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg smider 500 gram om ugen, falder min fedtfri masse så også..??

Ja det vil den jo utvivlsomt gøre hvis du er i underskud over en længere periode - dvs. du vil selvfølgelig også opleve et muskelmassetab - hvorfor man ikke kan opstille en fin ligning med det korrekte regnestykke.

Fedtprocentmålingen er derfor god at have for at se hvad der rent faktisk sker under diæten - men hvis spejlet siger det spiller, er det jo principielt underordnet hvad tallet er.

<{POST_SNAPBACK}>

Du bruger vel spejlet eller dit Web kamera.?... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du bruger vel spejlet

Det afhænger jo af hvad målet er - jeg kan sætte mig et mål at jeg vil ned på en pågældende fedtprocent, og så er det tallet der er afgørende - derudover kan jeg godt blive blind for hvad der sker, derfor læner jeg mig lidt opad fedtprocentmålinger.

Link to comment
Share on other sites

Du bruger vel spejlet

Det afhænger jo af hvad målet er - jeg kan sætte mig et mål at jeg vil ned på en pågældende fedtprocent, og så er det tallet der er afgørende - derudover kan jeg godt blive blind for hvad der sker, derfor læner jeg mig lidt opad fedtprocentmålinger.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad bruger du så af instrument som er præcist..??

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger tang hver 14 dag - i perioden imellem holder jeg så det tal op imod to bioimpedansmålere (en vægt, og sådan en lille håndholdt).

Det giver et lille udslag på 1-2% forkert i forhold til tangmåling, men tallet er nu ret konstant, så selvom det ikke er ens, så passer ændringen/fremgangen ret præcist faktisk - sålænge målingen altså foregår på samme tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger tang hver 14 dag  - i perioden imellem holder jeg så det tal op imod to bioimpedansmålere (en vægt, og sådan en lille håndholdt).

Det giver et lille udslag på 1-2% forkert i forhold til tangmåling, men tallet er nu ret konstant, så selvom det ikke er ens, så passer ændringen/fremgangen ret præcist faktisk - sålænge målingen altså foregår på samme tidspunkt.

<{POST_SNAPBACK}>

Den tang du har og den håndholdte maskine, hvor har du købt dem henne og hvad har de kostet..??

Link to comment
Share on other sites

Den håndholdte er noget taiwan-bras jeg har fået i gave - ved ikke hvor man kan købe den henne, men som jeg skrev er tallet magen til vægte.

Vægten og tangen kan du jo købe alle steder - check nogle af annoncørene, eller google' den.

pris: tang ca. 150 kr, vægten gav jeg ca.1000 kr for - men tror sagtens du kan få dem billigere med samme resultat.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Al respekt for dit mål :4thumbup: Synes alt for mange herinde bruger den undskyldning med at de jo ikke har nok masse endnu, så derfor vil de ikke cutte :tongue:

Ingen tvivl om at du kommer til at se større & ondere ud på stranden med en fedt % på omkring 7 :wink:

Jeg tror også det er tidligt nok at starte for dig i april :smile: Jeg plejer at bruge ca 1-2 måneder på at gå fra 10-12% til 6-8%

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Jon, og ganske interessant tråd. Har selv nogenlunde samme stats, og vil benytte mig af samme fremgangsmåde. Nu har jeg de sidste mange år fedtet rundt med fedt 11-15% med den undskyldning at man jo skal have mere masse på. Men næh nej, nu skal det andet squ prøves :4smartass:

Tror dog at jeg bliver nødt til at starte midt Marts for at nå det - vil ikke være i stand til at styre det med jernhård næve.

Link to comment
Share on other sites

JON:

Al respekt for dit mål  Synes alt for mange herinde bruger den undskyldning med at de jo ikke har nok masse endnu, så derfor vil de ikke cutte 

Kan ikke være mere enig !

Derudover så mener jeg ikke det er en dårlig ide at komme ned og ramme formen i ny og næ.

1. Man lærer sin krop bedre at kende, og for hvergang får man nemmere ved at styre diæten, og finder udaf hvad der virker bedst for een - både visuelt men også rent psykisk.

2. Man får et motivationsboost af at komme ned og rent faktisk se sine resultater.

3. Man kan se frem til en klar gulerod når man efter diæten starter en "bulk" op, så kommer der naturligt et ret udtalt ryk, hvilket automatisk bidrager til motivationen.

Der er selvfølgelig minusser, hvilket jeg tror er grunden til at mange ikke magter en diæt over længere tid; styrken falder oftest, man ser automatisk lidt mindre ud med tøj på (uden ser det dog voldsommere ud) - men det er helt klart bedre end at være i evig bulk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share