fejldisponering i motionscenter


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

AAAAARRRRRGHHH - jeg må lige brokke mig til en eller anden - DU er den heldige.

:devil: Jeg har lige været ned for at træne efter sygepausen. De har flyttet om. OK, der var lidt trangt. De ting der var to af, har de fjernet den ene. Fair nok, det nye cardioudstyr fylder mere end det gamle.

MEN DE HAR FJERNET SQUATSTATIVET :devil: og pladsen til dødløft m.m. :nono::4pooh::crybaby::crybaby::crybaby: og jeg som har berstilt squat-sko :crybaby::crybaby::crybaby:

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Hvor skummelt......De har gjort præcist det samme i mit center!!

Nu står der godt nok, at du er fra Nivå, men du skulle vel aldrig træne i GVK i jyllinge??

Nede hos os har de nemlig valgt at fjerne de bænkpres steder der var dobbelte, og også fjernet squatracket, samt pladsen hvor jeg trænede dødløft......Men vi har da tilgælgeld fået endnu et smith stativ, så vi nu har to.......Hvad fanden jeg så skal bruge det til, er mig stadig en gåde!! Jeg beholder mit medlemsskab 5 mdr endnu, bare til jeg har mit eget motionsrum på plads, og så siger jeg det sku op....Det er ikke værd at træne i mere....!!! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner nu i Form og Figur i Hørsholm. Men ikke længe hvis det ikke kommer op igen. De sagde, at der var andre end mig der havde mugget, men at de ikke kunne finde pladsen. Det står stadig i kælderen og de ville de næste par uger prøve at finde på noget. Men hvis det ikke kommer op må jeg stoppe. Desværre, da de er enstre center i nærheden med min ynglingsmaskine: liggende lårcurl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share