Sælges: protein pulver.


Lucas
 Share

Recommended Posts

Da jeg har fået at vide af doktormanden at jeg ikke længere må drikke proteinpulver, ligger jeg nu inde med en hel del jeg ikke har fået drukket.

Det drejer sig om 2,25 kg Nutramino med Vanillesmag og 1 kg Nectar (fra Syntrax) med "Fuzzy Navel" smag. Begge varianter er "Aspartame free" og utrolig velsmagende. Nectar pulveret bliver ligesom frugtjuice - rigtig lækkert.

Det skal siges at begge produkter er åbne og der er brugt en lille smule af det. Det drejer sig om måske 5 scoops af Nutraminoen og en enkelt scoop af Nectaren. Prisen er derfor kun kr. 300,-. Normalpris: kr. 780,-.

Portoen betaler modtageren.

Peace... :tongue:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Nutramino:

Næringsindhold pr. 100 g

Energi - 377 kcal

Energi - 1601,5 KJ

Protein - 81 g

Kulhydrat - 6,5 g

Fedt - 3 g

Nectar:

Supplement Facts:

Serving Size: 1 level scoop

Servings Per Container: 36

Amount Per Serving:

Calories 90

Calories from Fat 0

Total Fat 0

Saturated Fat 0

Cholesterol <5g 1%

Total Carbs 0g

Dietary Fiber 0g

Sugars 0g

Protein 23g 45%

Var det hvad du søgte Moos?

Det sendes fra Midtsjælland, nærmere Jyllinge.

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi jeg har "noget med" leveren. Meulengrath (sådan tror jeg nok det staves). Det er noget med at leveren har svært med at udskille det gule farvestof bilirobin eller bivoflavin (spelling? Alle de svære ord!) :tongue: gennem leveren. Så man bliver nogle gange lidt gul i øjenene og på huden. Det er ikke noget alvorligt overhovedet, men han fraråder mig altså at tage proteintilskud. :smile:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi jeg har "noget med" leveren. Meulengrath (sådan tror jeg nok det staves). Det er noget med at leveren har svært med at udskille det gule farvestof bilirobin eller bivoflavin (spelling? Alle de svære ord!)  :tongue: gennem leveren. Så man bliver nogle gange lidt gul i øjenene og på huden. Det er ikke noget alvorligt overhovedet, men han fraråder mig altså at tage proteintilskud.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det også ham der siger du ikk må træne??? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi jeg har "noget med" leveren. Meulengrath (sådan tror jeg nok det staves). Det er noget med at leveren har svært med at udskille det gule farvestof bilirobin eller bivoflavin (spelling? Alle de svære ord!)  :tongue: gennem leveren. Så man bliver nogle gange lidt gul i øjenene og på huden. Det er ikke noget alvorligt overhovedet, men han fraråder mig altså at tage proteintilskud.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det også ham der siger du ikk må træne??? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nå, ikke så kæk nu Teddy bear! Træner skam! Har de ondeste doms i pecs i dag... De ONDESTE sir' jeg dig! Onde... Meget... :tongue:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi jeg har "noget med" leveren. Meulengrath (sådan tror jeg nok det staves). Det er noget med at leveren har svært med at udskille det gule farvestof bilirobin eller bivoflavin (spelling? Alle de svære ord!)  :tongue: gennem leveren. Så man bliver nogle gange lidt gul i øjenene og på huden. Det er ikke noget alvorligt overhovedet, men han fraråder mig altså at tage proteintilskud.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det også ham der siger du ikk må træne??? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nå, ikke så kæk nu Teddy bear! Træner skam! Har de ondeste doms i pecs i dag... De ONDESTE sir' jeg dig! Onde... Meget... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah hvad dog???

Der er ikk meget BEAR over mig, du vil jo ikk være med

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share